• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Anonym (Vi)
    Anonym (Kille) skrev 2024-10-30 03:53:04 följande:
    Var hittar man dessa kvinnor är det svåra
    Ja, men jag vågar påstå att i princip alla +50 kvinnor gillar 40-åringar. Däremot är många kvinnor upptagna.

Så att hitta singelkvinnor som vill ha en kk är så klart lite svårt. Men kanske finns någon i grannskapet, på jobbet. på gymmet bland vänner, eller i mataffären. Någon man springer på ibland. Om de inte är på någon dejtingapp. Fast jag tror aldrig jag själv skulle hänga på en dejtingapp. Det är roligare att träffa någon IRL och tryggare.  Klurigt så klart. 
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Vi) skrev 2024-10-30 05:32:21 följande:
    Ja, men jag vågar påstå att i princip alla +50 kvinnor gillar 40-åringar. Däremot är många kvinnor upptagna.

Så att hitta singelkvinnor som vill ha en kk är så klart lite svårt. Men kanske finns någon i grannskapet, på jobbet. på gymmet bland vänner, eller i mataffären. Någon man springer på ibland. Om de inte är på någon dejtingapp. Fast jag tror aldrig jag själv skulle hänga på en dejtingapp. Det är roligare att träffa någon IRL och tryggare.  Klurigt så klart. 
    Jag är 37 år, men det jag tänker på är hur går man tillväga, man kan inte liksom gå rakt på sak som med en jämnårig, dessutom om man hänger i samma kretsar vill man inte att folk sprider rykten om en, att vara den som gillar äldre till exempel
  • Anonym (Vi)
    Anonym (Kille) skrev 2024-10-31 02:30:04 följande:
    Jag är 37 år, men det jag tänker på är hur går man tillväga, man kan inte liksom gå rakt på sak som med en jämnårig, dessutom om man hänger i samma kretsar vill man inte att folk sprider rykten om en, att vara den som gillar äldre till exempel
    Ok. Men det är inget problem egentligen. Du kan bli tillsammans med någon i din ålder. Åren går snabbt. Snart är ni ändå där i 50+ åldern Flört
  • Anonym (Älskare, javisst)
    Anonym (Vi) skrev 2024-10-30 05:32:21 följande:

Nej, jag vågar påstå att det inte alls är särskilt svårt.

Om ett krav är att kvinnan absolut, och under alla förutsättningar, måste vara singel, så minskar självfallet utbudet, och det kräver att du/ni är beredda anstränga er lite mera.
    Men fortfarande inte jättesvårt.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Vi) skrev 2024-10-31 05:37:48 följande:
    Ok. Men det är inget problem egentligen. Du kan bli tillsammans med någon i din ålder. Åren går snabbt. Snart är ni ändå där i 50+ åldern Flört
    Du är rolig, nej då kommer man vilja ha någon ännu äldre, var finns kvinnorna som får ont av riktigt sex, jag antar att de ändå vill ha närhet, det är inte något man kan fråga och de kommer absolut inte ta upp det?
  • Anonym (Vi)
    Anonym (Kille) skrev 2024-11-01 08:05:32 följande:
    Du är rolig, nej då kommer man vilja ha någon ännu äldre, var finns kvinnorna som får ont av riktigt sex, jag antar att de ändå vill ha närhet, det är inte något man kan fråga och de kommer absolut inte ta upp det?
    Vill du ha en kvinna som får ont när ni har sex? Eller missuppfattade jag nu?
  • Anonym (Vi)
    Anonym (Vi) skrev 2024-11-01 08:52:16 följande:
    Vill du ha en kvinna som får ont när ni har sex? Eller missuppfattade jag nu?
    ....tänker även att man framför allt blir attraherad av en person och inte bara att någon har en viss ålder.

Jag lutar åt att generellt tycka om lite yngre män, men de ska ändå vara vuxna.

En vuxen man är manlig om han är mogen, har självkännedom, självtillit och integritet. Om han gillar en kvinna så klarar han av att visa det för omgivningen och att det är henne han tycker om/älskar. Även om hon är äldre än honom. Han ska inte vara ängslig på det viset. Varm. mogen. Det är energin OH livsglädjen jag gillar hos män och det har oftast lite yngre än mig.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Vi) skrev 2024-11-01 09:00:15 följande:
    ....tänker även att man framför allt blir attraherad av en person och inte bara att någon har en viss ålder.

Jag lutar åt att generellt tycka om lite yngre män, men de ska ändå vara vuxna.

En vuxen man är manlig om han är mogen, har självkännedom, självtillit och integritet. Om han gillar en kvinna så klarar han av att visa det för omgivningen och att det är henne han tycker om/älskar. Även om hon är äldre än honom. Han ska inte vara ängslig på det viset. Varm. mogen. Det är energin OH livsglädjen jag gillar hos män och det har oftast lite yngre än mig.
    Det du säger kan stämma om man är i en seriös relation men dock inte som hemligt kk
  • Nyfiken79
    Anonym (Kille) skrev 2024-11-02 09:33:47 följande:
    Det du säger kan stämma om man är i en seriös relation men dock inte som hemligt kk

Om jag tolkar dej rätt så tänker vi nog lika, alltså jag skulle jätte gärna ha sex med äldre kvinnor och nästan ju äldre desto bättre men i hemlighet. Skulle jag inleda ett förhållande med någon igen så skulle det nog få bli med någon jämnårig 

• Anonym (Älskare, javisst)
    Anonym (Kille) skrev 2024-11-02 09:33:47 följande:
    Nej, jag delar inte din åsikt. Jag tycker att det kan stämma för alla relationer, åtminstone i stort, och seriösa likväl som kk, oavsett om kk-relationen är hemlig eller inte hemligt.
  • Anonym (Kille)
    Nyfiken79 skrev 2024-11-02 09:43:21 följande:

Om jag tolkar dej rätt så tänker vi nog lika, alltså jag skulle jätte gärna ha sex med äldre kvinnor och nästan ju äldre desto bättre men i hemlighet. Skulle jag inleda ett förhållande med någon igen så skulle det nog få bli med någon jämnårig 

Ja nästan, i alla fall så länge hon är yngre än min mamma där drar jag gränsen, och ja jämnårig eller i mitt fall yngre eftersom jag vill skaffa barn, men samtidigt kan jag bli kär, så äldre kk kan bli problematiskt
  • spjuver

Jag är 46 och har en 55årig kvinnasom kk, har aldrig haft så bra sex med någon. Hon är helt vild ochhon tycker att män i hennes egen ålder inte presterar det hon vill ha.  Jag har mycket att ge men det känns verkligen som ett hårt träningspass när vi har sex. Helt underbart!

• Tennis83

En trevlig tråd. ✏️✉️🤗

/ 41-åring i Stockholm city

• Anonym (Kille)
    Tennis83 skrev 2024-12-07 12:00:36 följande:

En trevlig tråd. ✏️✉️🤗

/ 41-åring i Stockholm city

Betyder det att du är en man som jag dock söker jag enbart efter någon kvinna och jag är 30+
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?