Anonym (Älskare, javisst) skrev 2024-10-29 13:02:44 följande:
Jag har alltså nyss passerat 50.
Min make har nyss passerat 60.
Jag tycker att han, och en och annan man i hans ålder, fortfarande är helt underbara.
Min man är utan tvekan en man med energi och med mycket lust, och han ser till att fortfarande hålla sig i fysiskt god form.
Ja 35-45 (till och med 60!) kan fortfarande vara ungt, vid olika jämförelser.
Men jag tycker fysik, lust och inställning till livet betyder mycket mer än vilket år mannen är född.
Livserfarenhet, sexuell erfarenhet och skicklighet, är mycket manligt och något som jag uppskattar. Som jag uppskattar t ex med min egen make.
Men jag uppskattar också omväxling och att ibland få chansen vara med en man som kompletterar min egen makes personliga egenskaper, och som gärna på många sätt får ha personliga egenskaper som står i kontrast till min egen man.
De som läst mina tidigare inlägg vet att jag också haft relationer med några yngre män, som jag har uppskattat mycket. En man att ha som älskare eller kk så föredrar jag yngre män.
Men det måste absolut vara en manlig man, inte en pojke, för min del. Vilket dock inte heller avgörs av vilket år den unga mannen är född.
Jag kan också säga att jag flera gånger har avböjt yngre män som trots relativ ungdom har betydligt sämre fysik och mindre energi än t ex min 60-åriga make.
Du har så rätt! :)
Härligt att din man på 60 fortfarande har livskraften kvar.
Jag lever dock inte ut min aptit på.män i verkligheten. Jag har en man i min ålder +50 som jag är trogen. Han skulle inte uppskatta att jag spanar in andra män. Jag gör inte det så ofta men ibland faller ens vägar samman med någon man som verkar helt underbar. Så, det hade varit annorlunda om jag vore singel.
Jag har absolut aptit på män. De får inte vara för unga och pojkaktiga bara - absolut inte under 30. Det ska vara män. Jag går också igång på manlig energi - gärna i kombination med någon slags eftertänksam sensualism.