• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Anonym (Ben Dover)

Absolut jag har haft ihop det med äldre damer sedan 16 års ålder. sen kanske de äldre kvinnorna inte går och pratar om det vitt o brett utan det sker lite i de fördolda.

• Openmindedfast
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2024-10-19 17:58:25 följande:

Ja! Det skulle jag vilja ha. Typ samma ålder som jag tror jag. Helt omöjligt dock att hitta någon. 

Absolut inte omöjligt ;) du har statistiken på din sida skulle jag säga. Däremot är min egen erfarenhet att både män och kvinnor lite kämpar därute och ömsom sorterar bort varandra eller missar varandra, alternativt kommer inte till skott.
  • Anonym (Kvinna 52)
    Openmindedfast skrev 2024-10-19 18:01:52 följande:
    Absolut inte omöjligt ;) du har statistiken på din sida skulle jag säga. Däremot är min egen erfarenhet att både män och kvinnor lite kämpar därute och ömsom sorterar bort varandra eller missar varandra, alternativt kommer inte till skott.
    Hmmm vad menar du med statistiken? 
  • Openmindedfast
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2024-10-19 18:04:57 följande:
    Hmmm vad menar du med statistiken? 
    Det går ju fler män på antalet kvinnor tänker jag ;) Sen tänker jag att vi måste vara mer öppna för att träffa någon, våga lite mer och vara mer utåtriktade ;)
  • Anonym (Kvinna 52)
    Openmindedfast skrev 2024-10-19 18:15:27 följande:
    Det går ju fler män på antalet kvinnor tänker jag ;) Sen tänker jag att vi måste vara mer öppna för att träffa någon, våga lite mer och vara mer utåtriktade ;)
    Ja det har du rätt i. Jag är inte direkt tydlig med det utåt haha. 
  • Anonym (Älskare, javisst)

Ja! Det skulle jag vilja ha. Typ samma ålder som jag tror jag. Helt omöjligt dock att hitta någon. 

Vad???

Skulle det vara omöjligt för en kvinna 52 att finna en man som vill vara kk?
    Nej! Det är absolut inte min erfarenhet.
    Och flera kvinnor jag känner, faktiskt rätt många, kan vittna om att det inte alls är svårt, snarare tvärtom.

Det finns ju hundratals olika sätt att träffa män.
    Det borde vara tillräckligt för dig att bara vistas i sådana sammanhang där det finns många män, om du visar öppenhet och nyfikenhet för andra människor, så kommer du säkert att få både inviter och uppvaktning från minst en man.
    Det finns säkerligen något sätt som passar dig, och det finns säkerligen fler än en man som skulle passa för dig.

Om du verkligen vill ha en kk, intressera dig för ämnet om hur du ska gå tillväga, bli bättre på att söka och få kontakt, ta reda på var det är bäst för dig att söka, var öppen i sinnet. 

Stort lycka till!

Och komma gärna tillbaka och berätta, vad och hur du gör,
    och sedan hur det har gått.
  • SpiritualHawk

Jag kan inte förstå varför det är så känsligt att kvinnan är äldre än mannen om en 50 åring man är ihop med en 20 åring kvinna så höjer ingen på ögonbrynen men om em 20 åring man skulle bli tillsammans med en 50 åring kvinna så kan vi garantera att det kommer att bli kommentarer från alla håll och kanter.
    varför ??? finns ingen anledning !!!!

• Anonym (Kvinna 52)
    Anonym (Älskare, javisst) skrev 2024-10-19 19:18:50 följande:
    Vad???

Skulle det vara omöjligt för en kvinna 52 att finna en man som vill vara kk?
    Nej! Det är absolut inte min erfarenhet.
    Och flera kvinnor jag känner, faktiskt rätt många, kan vittna om att det inte alls är svårt, snarare tvärtom.

Det finns ju hundratals olika sätt att träffa män.
    Det borde vara tillräckligt för dig att bara vistas i sådana sammanhang där det finns många män, om du visar öppenhet och nyfikenhet för andra människor, så kommer du säkert att få både inviter och uppvaktning från minst en man.
    Det finns säkerligen något sätt som passar dig, och det finns säkerligen fler än en man som skulle passa för dig.

Om du verkligen vill ha en kk, intressera dig för ämnet om hur du ska gå tillväga, bli bättre på att söka och få kontakt, ta reda på var det är bäst för dig att söka, var öppen i sinnet. 

Stort lycka till!

Och komma gärna tillbaka och berätta, vad och hur du gör,
    och sedan hur det har gått.
    Tack för tips och pepp! Det kan inte är kört då. 
  • Sharpshooter

Det borde vara lätt att hitta!
    Sök och du skall finna.......;)
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?