• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Anonym (Glädjedödaren)
    Miss Sunny skrev 2023-09-14 12:04:47 följande:
    Hej, jag har för tiden 3 återvändande som jag byter på. Men det händer ibland att jag "freelancar" lite Flört.

PM`a mig om du vill veta mer, här är för många moraltanter och surkärringar.
    Visst är det härligt att ta för sig. Själv är jag 45 nu och har aldrig haft så mycket sex. 3 fasta älskare och sen händer det att jag träffar någon annan då och då. Men det får inte gå slentrian i det, och jag håller stenhårt på att den man jag träffar ska vara helt nytestad för sjukdomar.

Sen kan man bara njuta......
  • Anonym (Fwb/Kk, 46 år)
    Miss Sunny skrev 2023-09-14 12:04:47 följande:
    Hej, jag har för tiden 3 återvändande som jag byter på. Men det händer ibland att jag "freelancar" lite Flört.

PM`a mig om du vill veta mer, här är för många moraltanter och surkärringar.
    Fniss, jag har också tre stycken återkommande Skål 
    Träffade ytterligare en man i somras som jag "provade på" men han verkade mer än lovligt knepig så släppte honom fort. 

Kanske du får ett pm med fler frågor. Intressant ämne Drömmer
  • Anonym (Kvinna 52)

Jag blir avundsjuk hahaha! Nej jag vet inte hur man flirt tyvär.

• Less is more

Jag är 50+ och tycker män i 40 års åldern är stiligast, vackrast, snyggast. De har fortfarande, blicken, energin och är nyfikna på livet. 

Men åldern är inte viktigast. Han skulle likagärna kunna vara i min egen ålder så klart. Fast i 50-60 års åldern börjar många män få hjärtproblem, stroke, ryggproblem och sånt. Jag har väninnor som får ta hand sina män för att de inte kollat upp sin hälsa och tagit hand om sig innan. Det är tråkigt.

Dock är jag inte singel, så kk blir en väldigt hypotetisk fråga från min sida. Det är inte aktuellt.

• Anonym (Kille)
    Anonym (Fwb/Kk, 46 år) skrev 2023-06-20 16:35:27 följande:
    Just det. Jag har också sex för att jag vill, inte för att behaga andra. Det blir liksom så på köpet av min sköna vilja. 😉
    Menade bara att det är fel att hålla det hemligt men du gör inte det vilket är bra.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Fwb/Kk, 46 år) skrev 2023-06-20 15:35:22 följande:
    "ställa upp"? Är det det man gör när man har sex med någon?

Vi har aldrig diskuterat den saken. De vet att jag är gift, jag har aldrig fått frågan om jag har sex med min man och jag brukar helt enkelt ta för givet att de har sex med sina respektive. 

Anonym (Fwb/Kk, 46 år) skrev 2023-06-20 16:35:27 följande:
    Just det. Jag har också sex för att jag vill, inte för att behaga andra. Det blir liksom så på köpet av min sköna vilja. 😉
    Menade bara att det är fel att hålla det hemligt men du gör inte det vilket är bra.

Jag hade inte gjort det med någon som är gift, men man ska aldrig säga aldrig, jag hade känt många skuldkänslor.

Så länge alla parter är okej med det.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Lena) skrev 2023-06-21 00:48:59 följande:
    Jodå, det vore glädjefullt om åldersskillnaden vore upp till paret ifråga.  // Glad Så länge båda parter byxmyndiga. Nu var det mest så att jag svarade på en killes förfrågan ställd till mig. Spekulerade löst. 
    Tyvärr är samhället inte uppbyggt så.

Vad menar du med byxmyndigt?

Vuxna hoppas jag du menar?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2023-09-15 20:01:26 följande:

Jag söker egentligen efter ett seriöst förhållande som leder till äktenskap, någon yngre än jag för att kunna skaffa barn, men har inte hittat det än så länge.

Under tiden har jag tänkt att om jag lyckas hitta någon äldre där man vet att det inte leder till allt det där så kommer jag bli mindre nervös och kommer få bättre självförtroende.

Men det ska bara vara vi inga andra inblandade tills någon av oss hittar den rätta.

Jag är 35 år.

Det ska vara en straight kvinna vilket inte är självklart för alla i dagens samhälle om man inte nämner det.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2023-09-15 20:01:26 följande:

Vi har inte lärt oss den förmågan än tyvärr lol.
  • Anonym (Tjej 50+)

Ja det vill jag!
    Men ingen yngre. Helst jämnårig eller äldre än mig :)

Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?