• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Lena) skrev 2022-04-15 13:15:20 följande:
    Ja vi behöver alla innerst inne närhet och kärlek. En bra kk täcker den fysiska hungern efter intimitet och de känslomässiga behoven om det klickar :) Vill inga andra.
    Bäst är så klart helheten i en stadig relation.
    Blir det "bara" åka av kommer ensamheten....
    En kk tills man hittar riktigt kärlek men jag tycker man ska hålla sig till en och inte flera kk som många tyvärr har.
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Kille) skrev 2022-04-16 04:04:53 följande:
    En kk tills man hittar riktigt kärlek men jag tycker man ska hålla sig till en och inte flera kk som många tyvärr har.
    Like......... much! Glad
  • Anonym (Rad)

En kvinna över 60 var inne på min sida. Hon sökte inget seriöst, bara kul. Bodde för långt bort. Varför ser man nästan aldrig såna kvinnor på dejtappen?

• Anonym (Monica)

Är en snart 55-årig kvinna. Speparerade med gubben för några år sedan. Hade ingen lust med något nytt förhållande men ville gärna ha sex. Trodde det skulle bli svårt. Är mullig, stora och rejält hängiga bröst. Är i mina ögon inte så attraktiv. Mina vänner säger iofs att jag är söt och ser "ungdomlig" ut. Vet dock inte om jag håller med om det själv. 
    Tänkte att jag skulle göra något åt vikten så köpte ett gymkort. Har aldrig tidigare blivit så raggad på som där. Kändes som jag kunde välja och vraka. Har nu ett par fasta älskare. En som är 25 och den andra som är 40. Båda är vältränade och välutrustade killar. De är helt galna i min mulliga kropp och hängiga bröst. När jag har sex med dem känner jag mig attraktiv och sexig. Win win!!😛

• Mrman123
    Anonym (Monica) skrev 2023-05-23 07:42:41 följande:

Är en snart 55-årig kvinna. Speparerade med gubben för några år sedan. Hade ingen lust med något nytt förhållande men ville gärna ha sex. Trodde det skulle bli svårt. Är mullig, stora och rejält hängiga bröst. Är i mina ögon inte så attraktiv. Mina vänner säger iofs att jag är söt och ser "ungdomlig" ut. Vet dock inte om jag håller med om det själv. 
    Tänkte att jag skulle göra något åt vikten så köpte ett gymkort. Har aldrig tidigare blivit så raggad på som där. Kändes som jag kunde välja och vraka. Har nu ett par fasta älskare. En som är 25 och den andra som är 40. Båda är vältränade och välutrustade killar. De är helt galna i min mulliga kropp och hängiga bröst. När jag har sex med dem känner jag mig attraktiv och sexig. Win win!!😛

Vad härligt det låter! Jo som yngre man finns det ju inget härligare att än att vara begraven i större mogna bröst. 

• Anonym (Kille)
    Anonym (Monica) skrev 2023-05-23 07:42:41 följande:

Det låter härligt men jag skulle hålla mig till en person, jag tänder på både äldre och yngre kvinnor, men i mitt fall är det yngre som gäller eftersom jag vill kunna skaffa barn, jag är 35, men tills dess är dörren inte stängt.
  • Anonym (Monica)
    Anonym (Kille) skrev 2023-05-30 03:00:42 följande:
    Det låter härligt men jag skulle hålla mig till en person, jag tänder på både äldre och yngre kvinnor, men i mitt fall är det yngre som gäller eftersom jag vill kunna skaffa barn, jag är 35, men tills dess är dörren inte stängt.
    Har faktiskt hittat en tredje älskare nu.....  En 21-åring som jag träffade på tåget. Vi hade dock inte sex där men han följde med till mitt hotellrum.
    Helt makalös kropp, välutrustad och kan ladda om flera gånger i rad. Verkar finnas många yngre killar som gillar halvfeta damer med stora hängbröst . Cool Funderade på att lyfta dem för att det ska se lite bättre ut men det har jag lagt på hyllan nu.
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?