• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Anonym (kåt och otillfreds)
    Anonym (Doktorn) skrev 2022-04-13 11:14:13 följande:
    Det är roligare att ha sex med dom man attraheras av.
    Och man kan attraheras av många olika människor.
    Du får nog byta ut "man" till "du" i detta fall. Känner som TS att det här med attraktion är sällsynt och en väsentlig del av sex. Utan är sex en omöjlighet i mitt fall. Attraktionen måste vara ömsesidig så man känner sig begärd och åtrådd.
  • Anonym (Kvinna 47)

@doktorn (kaffedraken)

Skillnaden är att jag inte attraheras av de flesta män. Du må vara den klassiska mannen som attraheras av grannen och tjejerna på jobbet och kan hoppas på sexuella äventyr med de flesta kvinnor du träffar.

Men jag som kvinna fungerar inte så. Jag attraheras inte av en kropp eller ett ansikte bara så där, det måste finnas något mer där som triggar begäret

Anonym (Kvinna 47) skrev 2022-04-13 11:57:30 följande:

@doktorn (kaffedraken)

Skillnaden är att jag inte attraheras av de flesta män. Du må vara den klassiska mannen som attraheras av grannen och tjejerna på jobbet och kan hoppas på sexuella äventyr med de flesta kvinnor du träffar.

Men jag som kvinna fungerar inte så. Jag attraheras inte av en kropp eller ett ansikte bara så där, det måste finnas något mer där som triggar begäret

Samma här. Hade jag varit man hade jag nog attraherats av fler eftersom de finns fler attraktiva kvinnor. Det krävs främst kemi och en erotisk laddning för att sex ska komma på tal. Det är inte lätt att hitta.
  • Anonym (Doktorn)

En man som äntligen träffar en kvinna som vill ha sex med honom, bör vara tacksam för den gudasända gåvan, eftersom det är så sällsynt?

Anonym (Doktorn) skrev 2022-04-13 12:35:23 följande:

En man som äntligen träffar en kvinna som vill ha sex med honom, bör vara tacksam för den gudasända gåvan, eftersom det är så sällsynt?

Nej han bör vara selektiv och välja kvinnor med omsorg och prioritera denna och se till att bli en bra älskare och partner.
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (kåt och otillfreds) skrev 2022-04-13 12:49:53 följande:
    Nej han bör vara selektiv och välja kvinnor med omsorg och prioritera denna och se till att bli en bra älskare och partner.
    Ja, det är roligare för en man om han är attraherad av henne.
    Ännu roligare om hon känns som en speciell kvinna för honom.

Sen finns det kvinnor som säger att män sätter på allt som rör sig.
    Och vissa säger att män får nöja sig med det dom får.
    Man kan inte ha för stora krav.
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (kåt och otillfreds) skrev 2022-04-13 12:49:53 följande:
    Det verkar vara vanligt att män är bristfälliga i sängen, om man ska tro vad kvinnor säger.

Är kvinnor bättre som älskarinnor, än män är som älskare?
    Anonym (Doktorn) skrev 2022-04-13 12:56:14 följande:
    Ja, det är roligare för en man om han är attraherad av henne.
    Ännu roligare om hon känns som en speciell kvinna för honom.

Sen finns det kvinnor som säger att män sätter på allt som rör sig.
    Och vissa säger att män får nöja sig med det dom får.
    Man kan inte ha för stora krav.
    Det finns väldigt många såna män, både desperata och obehagliga och som du nämner, som dessutom våldtar och trakasserar allt som rör sig.

Men det finns också väldigt många som inte är särskilt intresserade av att bli riktigt intima vad de beträffar både känslor och sexualitet. De har istället ett osunt beteende kring dejtande och sex och respekterar inte kvinnorna alls som de raggar upp. Det blir en lek för dem. Något att tömma sig i, utnyttja.

Om du som man kommer så nära en kvinna är det nog ganska sällsynt att bli behandlad på ett så kallt sätt. Kvinnor är bättre på att bekräfta män än tvärtom när de väl släppt in dem i sina kroppar.
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (kåt och otillfreds) skrev 2022-04-13 13:07:35 följande:
    Det finns väldigt många såna män, både desperata och obehagliga och som du nämner, som dessutom våldtar och trakasserar allt som rör sig.

Men det finns också väldigt många som inte är särskilt intresserade av att bli riktigt intima vad de beträffar både känslor och sexualitet. De har istället ett osunt beteende kring dejtande och sex och respekterar inte kvinnorna alls som de raggar upp. Det blir en lek för dem. Något att tömma sig i, utnyttja.

Om du som man kommer så nära en kvinna är det nog ganska sällsynt att bli behandlad på ett så kallt sätt. Kvinnor är bättre på att bekräfta män än tvärtom när de väl släppt in dem i sina kroppar.
    Har bisexuella kvinnor som träffar andra kvinnor större chans att bli behandlade på ett bra sätt, jämfört med om hon träffar män?
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Kvinna 47) skrev 2022-04-13 11:57:30 följande:

@doktorn (kaffedraken)

Exakt (Kvinna 47). Personligen attraheras jag inte av de flesta män.... Tror mest det är doktorn (Kaffedraken) som tänker i sådana banor. För mig krävs en helhet och en fungerande personkemi för att jag ska attraheras av en man.
    Anonym (Doktorn) skrev 2022-04-13 12:35:23 följande:

@doktorn (Kaffedraken)

Önskar jag kunde påverka det men jag har problem med att tända på killar som vill ha sex med första bästa villiga kvinna som vill med dem..... Utöver helheten (det mentala och det fysiska samspelet) för mig viktigt att killen är relativt selektiv med vilka han går i säng med. Tänder inte på killar som legat runt bara för att göra det.
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?