Vill kvinnor 55+ ha kk?
Inte på nåt sätt galet att hålla sig över midjan anser jag. Praktiserar själv samma agerande när jag är osäker på om vi vill nåt seriöst.
Galet härligt!
Kvinnor som tänder på yngre är galet sexigt.
De män som störs av det tror jag har dålig själv känsla kanske.
Sexiga mogna kvinnor. go for it
Livet går i repris! ;)
Jag är man och har ett bra förhållande till min fru. Vi är helt överens om hur vi vill ha det sexuellt. Min kvinna har fortfarande, trots sin ålder, en fortsatt stor sexlust. När jag kände att jag nog inte riktigt kunde svara upp mot hennes behov pratade vi tillsammans om detta. Vi kom gemensamt fram till att det var ok att hon hade en eller flera kk men att det skedde öppet gentemot mig. Så har det blivit, hoppas och tror jag i alla fall.
Det är hon som själv väljer kk. Ibland är det någon i hennes ålder. Ibland kan det vara någon som är mycket yngre. Oftast är det hemma hos oss och det är hon som bestämmer om jag ska hålla mig undan eller inte.
Eftersom det finns så många som anser att deras norm är riksnorm så håller vi det här för oss själva.
Efter att ha läst boken "Våga flyga" har vi stärkts i vår uppfattning att kvinnans kåthet inte får tryckas tillbaka bara för att passa in.
Tänker inte ligga med män jag finner oattraktiva bara för och vara snäll. Sex för mig måste innehålla attraktion och den är inte lätt att finna då det är sällsynt för mig.
Vem vill att någon "offrar sig", då kan du ju lika gärna gå till en prostituerad. En 'one night stand' ger inte så mycket mer än spänning, jag behöver kvalitet för att bli tillfredsställd och njuta till max.
En man som äntligen träffar en kvinna som vill ha sex med honom, bör vara tacksam för den gudasända gåvan, eftersom det är så sällsynt?