Inlägg från: Anonym (Doktorn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Doktorn)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Anonym (Lena) skrev 2022-01-17 00:13:42 följande:
    En fördom tror jag att bara killar är ute efter sex. Numera verkar tjejer märkligt vara lika mycket på jakt efter sex som killar.

Inte på nåt sätt galet att hålla sig över midjan anser jag. Praktiserar själv samma agerande när jag är osäker på om vi vill nåt seriöst.  
    Ja, det är konstiga tider vi lever i. Tjejer gillar inte ens sex.
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (Lena) skrev 2022-01-17 08:46:14 följande:
    Omöjligt att dra alla kvinnor/tjejer över samma kam. 
    Omöjligt?
    På Familjeliv?
    Solig
  • Anonym (Doktorn)
    Bgbg skrev 2022-02-17 16:37:36 följande:

Galet härligt! 
    Kvinnor som tänder på yngre är galet sexigt. 
    De män som störs av det tror jag har dålig själv känsla kanske.
    Sexiga mogna kvinnor. go for it 
    Livet går i repris!  ;)

Ja, och för kvinnor är det mer ok att träffa yngre män för bara sex.
    Det handlar om livsglädje, spänning och lust.

Jämför med om män skulle träffa yngre kvinnor för bara sex.
    Då handlar det om helt andra saker.
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (Lena) skrev 2022-02-17 21:17:03 följande:
    Verkligen? Vad handlar det om när män träffar yngre kvinnor för bara sex? Ingen livsglädje, spänning och lust då?
    Jo, mannen kan känna så. Men då är genast kvinnor där och talar om för män vad fel, äckligt, sjukt det är, och hur patetisk han är.
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (Lena) skrev 2022-02-17 21:17:03 följande:
    Verkligen? Vad handlar det om när män träffar yngre kvinnor för bara sex? Ingen livsglädje, spänning och lust då?
    Om en man träffar yngre kvinnor för bara sex så utnyttjar han henne.
    Hon är så oerfaren också, han styr henne. Det hela är väldigt otäckt. Och fel.

Så här är det inte när kvinnor träffar yngre män för bara sex. Då är det bara positivt, och sunt.
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (Kille) skrev 2022-02-22 09:30:43 följande:
    Så alla män är villiga och det finns absolut ingen som skulle kunna tveka ?
    Om du frågar kvinnor, ja.
    Män tänker bara på en sak.
    Män tänker med kuken.
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (bådas vilja) skrev 2022-04-12 06:24:24 följande:

Jag är man och har ett bra förhållande till min fru. Vi är helt överens om hur vi vill ha det sexuellt. Min kvinna har fortfarande, trots sin ålder, en fortsatt stor sexlust. När jag kände att jag nog inte riktigt kunde svara upp mot hennes behov pratade vi tillsammans om detta. Vi kom gemensamt fram till att det var ok att hon hade en eller flera kk men att det skedde öppet gentemot mig. Så har det blivit, hoppas och tror jag i alla fall.
    Det är hon som själv väljer kk. Ibland är det någon i hennes ålder. Ibland kan det vara någon som är mycket yngre. Oftast är det hemma hos oss och det är hon som bestämmer om jag ska hålla mig undan eller inte.
    Eftersom det finns så många som anser att deras norm är riksnorm så håller vi det här för oss själva.
    Efter att ha läst boken "Våga flyga" har vi stärkts i vår uppfattning att kvinnans kåthet inte får tryckas tillbaka bara för att passa in.

Att dela med sig av kärlek är något som alla borde göra.
    Som Madonna sjöng:
    Love Makes The World Go Round
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (kåt och otillfreds) skrev 2022-04-12 23:44:20 följande:
    Min erfarenheter har varit rätt samma, så kk´s har inte funkat för mig eftersom det gett för liten utdelning och inte särskilt angelägna män när de väl fått napp.

Det har krävts flera olika kk´s för att få till ett någorlunda regelbundet sexliv eftersom männen inte varit alls lika sugna när det väl gällt.

Många män verkar nöja sig med engångssex med många olika, medan vi kvinnor vill ha massor med kvalitetssex med en och samma.

Så otroligt förnedrande att behöva be om sex.

Om det ska funka måste det vara ha kåta och angelägna killar som har vett att uppskatta kvalitet och vågar utforska och också ge sig hän fullständigt.

Många singelkvinnor har liknande upplevelser och svårt att hitta män för både sex och seriöst.
    Jag tycker mest att man hör kvinnor säga att män bara vill en sak.
    Att män tänker med kuken.

Är det vanligare att kvinnor är vettigare än män är?
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (Lena) skrev 2022-04-12 23:08:23 följande:
    "Bådas vilja"/du vill alltså inget exklusivt?

I en serie jag följer testade paret "öppet" för kvinnan när mannen fått problem. Blev inget bra.

Menar inte Madonna kärlek generellt?
    Många människor skulle må bättre om dom fick mer sex. Och om fler delar med sig, med olika människor, då blir fler gladare och känner sig mer tillfreds.
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (Kvinna 47) skrev 2022-04-13 11:11:26 följande:

Tänker inte ligga med män jag finner oattraktiva bara för och vara snäll. Sex för mig måste innehålla attraktion och den är inte lätt att finna då det är sällsynt för mig.

Vem vill att någon "offrar sig", då kan du ju lika gärna gå till en prostituerad. En 'one night stand' ger inte så mycket mer än spänning, jag behöver kvalitet för att bli tillfredsställd och njuta till max.

Det är roligare att ha sex med dom man attraheras av.
    Och man kan attraheras av många olika människor.
  • Anonym (Doktorn)

En man som äntligen träffar en kvinna som vill ha sex med honom, bör vara tacksam för den gudasända gåvan, eftersom det är så sällsynt?

• Anonym (Doktorn)
    Anonym (kåt och otillfreds) skrev 2022-04-13 12:49:53 följande:
    Nej han bör vara selektiv och välja kvinnor med omsorg och prioritera denna och se till att bli en bra älskare och partner.
    Ja, det är roligare för en man om han är attraherad av henne.
    Ännu roligare om hon känns som en speciell kvinna för honom.

Sen finns det kvinnor som säger att män sätter på allt som rör sig.
    Och vissa säger att män får nöja sig med det dom får.
    Man kan inte ha för stora krav.
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (kåt och otillfreds) skrev 2022-04-13 12:49:53 följande:
    Nej han bör vara selektiv och välja kvinnor med omsorg och prioritera denna och se till att bli en bra älskare och partner.
    Det verkar vara vanligt att män är bristfälliga i sängen, om man ska tro vad kvinnor säger.

Är kvinnor bättre som älskarinnor, än män är som älskare?
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (kåt och otillfreds) skrev 2022-04-13 13:07:35 följande:
    Det finns väldigt många såna män, både desperata och obehagliga och som du nämner, som dessutom våldtar och trakasserar allt som rör sig.

Men det finns också väldigt många som inte är särskilt intresserade av att bli riktigt intima vad de beträffar både känslor och sexualitet. De har istället ett osunt beteende kring dejtande och sex och respekterar inte kvinnorna alls som de raggar upp. Det blir en lek för dem. Något att tömma sig i, utnyttja.

Om du som man kommer så nära en kvinna är det nog ganska sällsynt att bli behandlad på ett så kallt sätt. Kvinnor är bättre på att bekräfta män än tvärtom när de väl släppt in dem i sina kroppar.
    Har bisexuella kvinnor som träffar andra kvinnor större chans att bli behandlade på ett bra sätt, jämfört med om hon träffar män?
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (kåt och otillfreds) skrev 2022-04-13 13:07:35 följande:
    Det finns väldigt många såna män, både desperata och obehagliga och som du nämner, som dessutom våldtar och trakasserar allt som rör sig.

Men det finns också väldigt många som inte är särskilt intresserade av att bli riktigt intima vad de beträffar både känslor och sexualitet. De har istället ett osunt beteende kring dejtande och sex och respekterar inte kvinnorna alls som de raggar upp. Det blir en lek för dem. Något att tömma sig i, utnyttja.

Om du som man kommer så nära en kvinna är det nog ganska sällsynt att bli behandlad på ett så kallt sätt. Kvinnor är bättre på att bekräfta män än tvärtom när de väl släppt in dem i sina kroppar.
    Eftersom tråden handlar om kk, vad tycker du om kvinnor som har kk?
    Är det ett osunt beteende när det gäller dejtande och sex, respekterar dom inte männen dom träffar? Blir männen utnyttjade?
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (kåt och otillfreds) skrev 2022-04-13 11:48:47 följande:
    Du får nog byta ut "man" till "du" i detta fall. Känner som TS att det här med attraktion är sällsynt och en väsentlig del av sex. Utan är sex en omöjlighet i mitt fall. Attraktionen måste vara ömsesidig så man känner sig begärd och åtrådd.
    Ja, ni är några här som känner på det sättet. Sen finns det kvinnor och män som kan ha kk utan allt det som ni känner måste uppfyllas.
    Att båda är attraherade och kåta på varann är väl en självklarhet?
    Eller finns det kk där den ena inte vill?

Det kan ju inte vara roligt alls det.
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?