Vill kvinnor 55+ ha kk?
Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?
Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?
gärna en kk 52 år äe jag skälv 38
Finns det verkligen inte någon kvinna från 60 -75 år . Som vill bli slickade i bägge hålen. Bara bli slickade. Vill du , så kan du titta på då jag runkar ut min sats
Finns det verkligen inte någon kvinna från 60 -75 år . Som vill bli slickade i bägge hålen. Bara bli slickade. Vill du , så kan du titta på då jag runkar ut min sats
Väljer man som man i 45-50 år i dating app intresserad av kvinnor i 45-65 så får man många svar från kvinnor som är intresserade även av KK förhållande ..
väljer man är emot som man i 45-50 att man är intresserad av kvinnor i 30-45 så är svaren färre ... Så nog vill äldre kvinnor ha KK FWB förhållanden ...hellre bättre sexliv med en 15år äldre än en 15år yngre.kvinna ... Mindre tjafs och komplikationer men dom jag träffat som är äldre...
Stämmer mycket bra utav egen erfarenhet. Jag är 35 år och kille. Att fråga en kvinna som är mellan 30-45 om hon söker en kk eller fwb är ingen som helst idé. 9/10 gånger ska dom ha fler kids och en seriös relation redan innan man träffats Ha sex? Nej nej, det är inte på tal förrän man är tillsammans och det är bekräftat, först då får man ligga eller ens lägga handen på hennes rygg.
Kvinnor som är 45-65 år, mycket bättre. De är oftast färdig med bebisverkstaden, mitt i livet och har barnen vv och kan tänka sig en kk/fwb relation. Inget tjafs eller att komplicera saker och ting. Lättsamt och enkelt.
Har själv träffat åtta kvinnor sedan september förra året. Alla har varit mellan 42 och 49 år.
Galet härligt!
Kvinnor som tänder på yngre är galet sexigt.
De män som störs av det tror jag har dålig själv känsla kanske.
Sexiga mogna kvinnor. go for it
Livet går i repris! ;)
Galet härligt!
Kvinnor som tänder på yngre är galet sexigt.
De män som störs av det tror jag har dålig själv känsla kanske.
Sexiga mogna kvinnor. go for it
Livet går i repris! ;)