• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Pinotage
    mrkela1 skrev 2022-01-21 01:27:39 följande:

gärna en kk 52 år äe jag skälv 38

Vilken tur ! Jag är ju 52 - perfekt ålder 
  • Anonym (Kille)
    Pinotage skrev 2022-01-21 06:22:04 följande:
    Vilken tur ! Jag är ju 52 - perfekt ålder 
    38 år är perfekt men inte 34 lol?
  • Anonym (La)

Finns det verkligen inte någon kvinna från 60 -75 år . Som vill  bli slickade i bägge hålen. Bara bli slickade.  Vill du , så kan du titta på då jag runkar ut min sats

• Anonym (La)

Finns det verkligen inte någon kvinna från 60 -75 år . Som vill  bli slickade i bägge hålen. Bara bli slickade.  Vill du , så kan du titta på då jag runkar ut min sats

• Anonym (Nope)
    Anonym (La) skrev 2022-02-14 02:00:30 följande:

Finns det säkert men troligtvis inte här 
  • barclay
    Anonym (Vanilj) skrev 2022-01-20 23:57:03 följande:

Väljer man som man i 45-50 år i dating app intresserad av kvinnor i 45-65 så får man många svar från kvinnor som är intresserade även av KK förhållande .. 
         väljer man är emot  som man i 45-50 att man är intresserad av kvinnor i 30-45 så är svaren färre ... Så nog vill äldre kvinnor ha KK FWB förhållanden ...hellre bättre sexliv  med en 15år äldre än en 15år yngre.kvinna ... Mindre tjafs och komplikationer men dom jag träffat som är äldre... 

Stämmer mycket bra utav egen erfarenhet. Jag är 35 år och kille. Att fråga en kvinna som är mellan 30-45 om hon söker en kk eller fwb är ingen som helst idé. 9/10 gånger ska dom ha fler kids och en seriös relation redan innan man träffats Ha sex? Nej nej, det är inte på tal förrän man är tillsammans och det är bekräftat, först då får man ligga eller ens lägga handen på hennes rygg.

Kvinnor som är 45-65 år, mycket bättre. De är oftast färdig med bebisverkstaden, mitt i livet och har barnen vv och kan tänka sig en kk/fwb relation. Inget tjafs eller att komplicera saker och ting. Lättsamt och enkelt.

Har själv träffat åtta kvinnor sedan september förra året. Alla har varit mellan 42 och 49 år.

• Anonym (Lena)
    Anonym (La) skrev 2022-02-14 02:00:28 följande:

Låter fantasilöst faktiskt. Ingen variation i ditt tema?
  • Bgbg
    TOR 23 DEC 2021 13:38
    Nyhet! Gilla foruminlägg 

Nu kan du anonymt gilla och ogilla inlägg i forumet. Du kan bara gilla eller ogilla varje inlägg en gång.

ANONYM (MAN 42) SKREV 2021-12-23 13:27:49 FÖLJANDE:
    Jag tycker också att det är konstigt. Hur vanligt kan det vara över huvudtaget att unga killar tänder på kvinnor som skulle kunna vara deras mammor? Ingen i min bekantskapskrets var så i alla fall. 10-15 år äldre max.

Tycker också att det där med impotenta äldre män är också en myt. Jag är som du, lika kåt men mer uthållig, självsäker och harmonisk i alla relationer.
    Väl....  undantag finns nog men ....  hehe..

Flera yngre män tänder på oss än du tror. Man behöver inte se ut som "en gammal kärring", själv om man är det. Tiderna förändras förstår du.

:) 
    Ja ?. tiderna förändras ? *Ler kanske lite mer tabu förut men var 19 första gången med en milf hon var 42. öhh och idag är jag 56?
    Tror det har varit så länge, men vi är alla olika

De flesta av mina kompisar på den tiden tyckte samma. :) 
    Har alltid gillat åldersskillnad ?. idag är även 60+ hett?
    Sedan så tycker jag fortfarande att kvinnor milfar 
    definitivt skall testa yngre?
    Fantastiska minnen från mina yngre år. 
    PM gärna
  • Bgbg

Galet härligt! 
    Kvinnor som tänder på yngre är galet sexigt. 
    De män som störs av det tror jag har dålig själv känsla kanske.
    Sexiga mogna kvinnor. go for it 
    Livet går i repris!  ;)

• Anonym (Doktorn)
    Bgbg skrev 2022-02-17 16:37:36 följande:

Galet härligt! 
    Kvinnor som tänder på yngre är galet sexigt. 
    De män som störs av det tror jag har dålig själv känsla kanske.
    Sexiga mogna kvinnor. go for it 
    Livet går i repris!  ;)

Ja, och för kvinnor är det mer ok att träffa yngre män för bara sex.
    Det handlar om livsglädje, spänning och lust.

Jämför med om män skulle träffa yngre kvinnor för bara sex.
    Då handlar det om helt andra saker.
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?