• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Kille) skrev 2022-01-09 06:42:01 följande:
    En väldigt bra fråga, allt så länge det inte räknas som otukt, var den gränsen går finns olika tolkningar, jag är inte protestant men gillar Pingst Kyrkans regler att hålla sig över midjan, även om det är en synd så räknas det förhoppningsvis inte som otukt.
    Instämmer i att Pingst Kyrkans normer ett bra rättesnöre. 

Vi vill helst inte hänge oss till eller ägna oss åt otukt.

Tillhör du Katolska Kyrkan?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Lena) skrev 2022-01-13 09:46:08 följande:

Instämmer i att Pingst Kyrkans normer ett bra rättesnöre. 

Vi vill helst inte hänge oss till eller ägna oss åt otukt.

Tillhör du Katolska Kyrkan?

Nej Kristen Ortodox, men egentligen är det nog inte tillåtet med kyssar om man är Katolik eller Ortodox, men som sagt även om det är en synd så räknas det förhoppningsvis inte som otukt och därmed inget förbud mot de 10 budorden.
  • Anonym (Kille)

Men att hålla sig över midjan och sånt tycker folk att man är galen, särskilt om man är en kille, ändå tycker tjejer att killar bara är ute efter sex.

• Anonym (Lena)
    Anonym (Kille) skrev 2022-01-14 03:48:15 följande:

Men att hålla sig över midjan och sånt tycker folk att man är galen, särskilt om man är en kille, ändå tycker tjejer att killar bara är ute efter sex.

En fördom tror jag att bara killar är ute efter sex. Numera verkar tjejer märkligt vara lika mycket på jakt efter sex som killar.

Inte på nåt sätt galet att hålla sig över midjan anser jag. Praktiserar själv samma agerande när jag är osäker på om vi vill nåt seriöst.  
  • Anonym (Sex är härligt)

Tror inte att en kvinna i den mogna åldern är intresserad av ett sådan relation.

Tyvärr har ju många kvinnor som är 55+ tappat sexlusten på grund av låga östrogen halter i kroppen också.

• Anonym (Kille)
    Anonym (Lena) skrev 2022-01-17 00:13:42 följande:

En fördom tror jag att bara killar är ute efter sex. Numera verkar tjejer märkligt vara lika mycket på jakt efter sex som killar.

Inte på nåt sätt galet att hålla sig över midjan anser jag. Praktiserar själv samma agerande när jag är osäker på om vi vill nåt seriöst.  

Hur var det nu igen, är du gift, eller singel?
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (Lena) skrev 2022-01-17 00:13:42 följande:

Ja, det är konstiga tider vi lever i. Tjejer gillar inte ens sex.
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Sex är härligt) skrev 2022-01-17 00:57:49 följande:

Tror inte att en kvinna i den mogna åldern är intresserad av ett sådan relation.

Tyvärr har ju många kvinnor som är 55+ tappat sexlusten på grund av låga östrogen halter i kroppen också.

Omöjligt att dra alla kvinnor/tjejer över samma kam. Det förhåller sig på samma vis som för män/killar och deras potens. Vissa män har av naturen utrustats med naturligt god potens vid 80 medan andra män upplever potenssvikt vid 50. Kvinnor kan tappa sin sexlust vid 38 om menopaus inträder tidigt alltmedan åter andra kvinnor bibehåller drive med en menopaus efter 60. Kvinnors östrogennivåer droppar över tid precis som männens testosteron gör. Det finns ändå många kvinnor som får en ökad sexdrift när risken för graviditet obefintlig samt när deras sexuella erfarenhet får dem att slappna av mer och de njuter mer när det är barnfritt tillsammans med sin älskare eller sin man. Östrogen- samt testosteronbalans går f ö reglera för män och kvinnor om så behövs (gäller långt ifrån alla män/kvinnor). I tråden vittnar flera kvinnor om att de är på topp vid 55 och de är intresserade av en KK :) Män förmedlar även att de anser 50 plus kvinnorna bäst som älskarinnor till sig. Smaken är som baken du vet ;)
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Kille) skrev 2022-01-17 07:51:05 följande:
    Hur var det nu igen, är du gift, eller singel?
    Privat du vet. Visat intresse här Glad
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (Lena) skrev 2022-01-17 08:46:14 följande:
    Omöjligt att dra alla kvinnor/tjejer över samma kam. 
    Omöjligt?
    På Familjeliv?
    Solig
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?