Vill kvinnor 55+ ha kk?
Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?
Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?
48;) verkar spännande :)
Livserfarna män (65-70 plus) med humor i behåll och med en gnutta social kompetens (liten) vore oxå väldigt givande som tillägg i min lista till Santa:) utöver toy boysen då
Nej men det låter trist. Personligen för mig som 55 finns intresse av en äldre kk i de intervall som nämnts för intressanta samtal och nära samvaro såväl som av en yngre toy boy :)
Inbillar mig det finns fler kristna som delar din åsikt om att inte vilja gå hela vägen. Har varit som du fast väldigt många frestelser här och var..
Bibelns budskap alltid rätt. I somras var jag på ett bröllop där brud och brudgum väntade med fullbordan till bröllopsnatten. jättefint tycker jag :)
Kristendomen är positiv för mig. tror en annan skribent lade till något om syndiga kvinnor.
Men det går jättebra att stanna upp i vilken del av förförelsen som helst. Utifrån vad som känns bäst inombords för båda parter. Man kan alltid prata om sina önskemål i förväg. Ingen ska ta ett steg längre än vad som känslomässigt och moraliskt är okej. Vad brukar du vilja hålla på med?