• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Anonym (Kvinna 52)

Jag är 52 och skulle gärna ha det. 40 år och uppåt tror jag är bra.

• Miss Sunny
    Anonym (LenaMilf) skrev 2021-12-22 18:35:29 följande:

En härlig tanke att ha en Ung uthållig Playboy?.. gärna runt 25-30 vältränad och med social kompetens :) att kunna ringa till när lusten faller på?. Jag 51 :)

Kan högt rekommendras !    Lite äldre dock, men är 62.  

Känner mig så mycket mer vital och psykiskt välmående.
  • Anonym (Snuvan)
    Anonym (LenaMilf) skrev 2021-12-22 18:35:29 följande:

En härlig tanke att ha en Ung uthållig Playboy?.. gärna runt 25-30 vältränad och med social kompetens :) att kunna ringa till när lusten faller på?. Jag 51 :)

social kompetens... ska ni ut och mingla, eller ska ni ligga?
  • Anonym (Kvinna 52)
    Grossglanz skrev 2021-12-23 11:27:48 följande:

Jag är 40år å uppåt:):)

Hehehe?.lagom ospecifikt sådär?
  • Anonym (CL)

Är 55 och hoppas på att en nyfunnen bekantskap på 29 ska bli nåt stadigt. Ung, och tränad...

• Anonym (Man 42)
    Mr1970 skrev 2021-12-20 09:13:18 följande:

Skrivs mycket om yngre älskare här. Hur pass ovanlig är man själv då, tänker jag, som har mycket större sexlust OCH lättare att hålla den uppe, och med åren blivit uthålligare.

Jag tycker också att det är konstigt. Hur vanligt kan det vara över huvudtaget att unga killar tänder på kvinnor som skulle kunna vara deras mammor? Ingen i min bekantskapskrets var så i alla fall. 10-15 år äldre max.

Tycker också att det där med impotenta äldre män är också en myt. Jag är som du, lika kåt men mer uthållig, självsäker och harmonisk i alla relationer.
  • Miss Sunny
    Anonym (Man 42) skrev 2021-12-23 13:27:49 följande:
    Jag tycker också att det är konstigt. Hur vanligt kan det vara över huvudtaget att unga killar tänder på kvinnor som skulle kunna vara deras mammor? Ingen i min bekantskapskrets var så i alla fall. 10-15 år äldre max.

Tycker också att det där med impotenta äldre män är också en myt. Jag är som du, lika kåt men mer uthållig, självsäker och harmonisk i alla relationer.
    Väl....  undantag finns nog men ....  hehe..

Flera yngre män tänder på oss än du tror. Man behöver inte se ut som "en gammal kärring", själv om man är det. Tiderna förändras förstår du.
  • Anonym (LenaMilf)
    Anonym (Snuvan) skrev 2021-12-23 11:47:12 följande:

social kompetens... ska ni ut och mingla, eller ska ni ligga?

Vill kunna prata med Toy boyen med :)
  • Anonym (LenaMilf)
    Miss Sunny skrev 2021-12-23 13:38:54 följande:

Väl....  undantag finns nog men ....  hehe..

Flera yngre män tänder på oss än du tror. Man behöver inte se ut som "en gammal kärring", själv om man är det. Tiderna förändras förstår du.

Är jag ute med mina väninnor på krogen vilket händer då blir jag ofta uppvaktad av yngre män, de ser säkert en mogen kvinna som en ofarlig kravlös one night stand sp att säga :)?..det ör min upplevelse och jag kunde vara en tjugoårings mamma :). Milf temat tänder nog många på, se bara utbudet av porrfilm med Milf tema ;)
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?