Vill kvinnor 55+ ha kk?
Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?
Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?
Ja det bidrar oxå! Mina ägg har passerat bäst före-datum men det är inget fel på hönan...
Jag har inte hört det uttrycket och förstår inte riktigt vad som avses. När man är äldre? Jag är 55 och känner inte riktigt att jag är äldre på det vis du kanske menar...
Jag har sex precis som när jag var 20. Enda skillnaden är att jag inte behöver riskera graviditet.
Jag som är gift med handikappad kvinna vet att det är svårt att träffa äldre kvinnor som bara vill vara kk.
har inte riktigt åldern inne för din fråga men mitt svar är nej tack, inte kk.
Skulle jag bli singel under överskådlig framtid skulle jag kanske inte välja att bo ihop med någon igen. beroende på alla omständigheter.
Har en kompis som träffat en ny karl och det är seriöst men båda har kvar sina egna boenden och liv. De träffas när de vill vara tillsammans och förgylla tillvaron som hon beskriver det. Helger, överraskningskvällar mitt i veckan, semestrar och konserter etc. men man sköter sin egen smutstvätt, städning och hushåll.
så skulle jag kunna tänka mig att ha det men det är då ett exklusivt och seriöst förhållande. när man blir äldre och närmar sig pension kanske det känns rätt att flytta ihop.
Madonna är 55, och pojkvänen 22
Tina Turner är 75, pojkvänen 40
Mariah Carey 44 och maken 32.
Är pojkvän/make samma som kk?