• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Guldnovan
    Anonym (Nope) skrev 2021-06-30 13:59:30 följande:

Sannolikheten för att en kvinna 55+ vill ha en kk är ganska liten. Singlar i den åldern vill i regel ha fasta förhållanden. Att träffa nån yngre, pja.. Nån runt 45 möjligen men inte yngre.

Det är en grov generalisering. Många har lämnat ett läktenskap i decennier och ett nytt förhållande kan vara det sista som önskas. Jag är 55 och vill gärna ha en fast kk. Kommer troligen aldrig bli sambo igen, möjligen särbo framöver. Nu har jag många olika män. Härligt att vara fri! Runt 40 är det flesta.
  • Anonym (Kille)
    Guldnovan skrev 2021-07-01 13:22:02 följande:

Det är en grov generalisering. Många har lämnat ett läktenskap i decennier och ett nytt förhållande kan vara det sista som önskas. Jag är 55 och vill gärna ha en fast kk. Kommer troligen aldrig bli sambo igen, möjligen särbo framöver. Nu har jag många olika män. Härligt att vara fri! Runt 40 är det flesta.

Vad anser du om man är 33 snart 34 år, har du flera män du måste vara väldigt vacker, och vet de om det?
  • Miss Sunny
    Guldnovan skrev 2021-07-01 13:22:02 följande:
    Precis !  Just som jag skulle ha skrivit det själv.
  • Guldnovan
    Miss Sunny skrev 2021-07-01 14:58:33 följande:

Precis !  Just som jag skulle ha skrivit det själv.

Jag vet, tänkte på dig : )
  • Miss Sunny
    Guldnovan skrev 2021-07-01 15:23:21 följande:
    Jag vet, tänkte på dig : )
    Haha... Nice :)   Du får gärna pm`a mig om du vill prata lite ostörd Flört
  • Guldnovan
    Anonym (Kille) skrev 2021-07-01 13:33:53 följande:

Vad anser du om man är 33 snart 34 år, har du flera män du måste vara väldigt vacker, och vet de om det?

Det är inga problem för mig med den åldern. Jag är singel och dejtar, om de vet eller inte är irrelevant. Precis som varje singelman.

Om jag är vacker är inte min uppgift att bedöma. Men som du ställde frågan, nej jag är inte vacker om du tänker dig ett vackert ansikte. Äldre och mullig.
  • BjornLoddbrok

Jo då, har haft fler kvinnor 55+ som kk. Ingen av dem ville ha något nytt fast förhållande men gärna trevligt sällskap för middag, hångel i TV soffan å sedan ett rejält knull i sovrummet på fredags eller lördagskvällen. Om jag jämför med när man var yngre så känns det som det är lite mer vikt på att vara artig och ha det trevligt men kåthetwn är det inget fel på! Träffar dem på tinder, funkar bra.

• Guldnovan
    BjornLoddbrok skrev 2021-07-01 17:26:06 följande:

Jo då, har haft fler kvinnor 55+ som kk. Ingen av dem ville ha något nytt fast förhållande men gärna trevligt sällskap för middag, hångel i TV soffan å sedan ett rejält knull i sovrummet på fredags eller lördagskvällen. Om jag jämför med när man var yngre så känns det som det är lite mer vikt på att vara artig och ha det trevligt men kåthetwn är det inget fel på! Träffar dem på tinder, funkar bra.

Härligt att höra din upplevelse. Jag håller med varje ord. Ett regelrätt förhållande är inte det som automatiskt hägrar för kvinnor i min ålder.
  • BjornLoddbrok
    Guldnovan skrev 2021-07-01 18:05:56 följande:

Härligt att höra din upplevelse. Jag håller med varje ord. Ett regelrätt förhållande är inte det som automatiskt hägrar för kvinnor i min ålder.

Precis, å sexet vid 50+ blir mer ohemmat eftersom de flesta har testat det mesta, å vet vad de vill. Sen är det ju en bonus att man kan spruta var å när man vill...
  • Guldnovan
    BjornLoddbrok skrev 2021-07-01 19:24:44 följande:

Precis, å sexet vid 50+ blir mer ohemmat eftersom de flesta har testat det mesta, å vet vad de vill. Sen är det ju en bonus att man kan spruta var å när man vill...

Ja det bidrar oxå! Mina ägg har passerat bäst före-datum men det är inget fel på hönan...
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?