• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Anonym (Lena)
    Grossglanz skrev 2021-12-29 08:49:42 följande:
    Nyklippt å fint...men jag är nog för gammal
    Nyansat fint:) 55 plus och du? 
  • Grossglanz
    Anonym (Lena) skrev 2021-12-29 09:00:55 följande:

Nyansat fint:) 55 plus och du? 

48:) 55+e najst
  • Anonym (Lena)
    Grossglanz skrev 2021-12-29 09:18:07 följande:
    48:) 55+e najst
    48;) verkar spännande :)

Livserfarna män (65-70 plus) med humor i behåll och med en gnutta social kompetens (liten) vore oxå väldigt givande som tillägg i min lista till Santa:) utöver toy boysen då Tomte  
  • Anonym (Lena)
    Jimsonweed skrev 2021-12-30 01:09:10 följande:

Runt 18 års åldern . Snygga killar i 18 års åldern är typ den enda målgrupp som jag som kvinna tänder på visuellt. Ser jag en snygg 18 åring som pratar om Bibeln så blir jag extremt tänd . Så att andningen blir ytligare och tungare och de erogena zonerna väckta av lustens begär, endast ett ytligt smek på underlivet känns som en genomträngande kittlande skön känsla av extas och det enda tankar består av omfånget på den virila unga pojkens grova kuk. Men män i alla åldrar går bra för min del. Ung som gammal .

Bibeln? 
  • Jimsonweed
    Anonym (Lena) skrev 2021-12-30 01:15:30 följande:

Bibeln? 

Ja kristna virila pojkar är självklart heta , finns många syndiga kvinnor där ute som skulle tänka sig sätta på dom. Jag är en av dom och misstänker att så även är fallet med dig
  • Anonym (Lena)
    Jimsonweed skrev 2021-12-30 01:35:17 följande:
    Ja kristna virila pojkar är självklart heta , finns många syndiga kvinnor där ute som skulle tänka sig sätta på dom. Jag är en av dom och misstänker att så även är fallet med dig
    Hmm... "... misstänker att så även är fallet med dig"? ... Var någonstans skrev jag så i min önskelista till Jultomten .......? Såklart är kristna toy boys heta ;) men så är också djupt troende 65-75 plus män;)...... de tillför mycket i snacket innan själva kk mötet som blir extra hett;)  
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Kille) skrev 2021-12-25 06:31:46 följande:

Jag är 34 men jag försöker ta kristendomen på mer allvar, att gå hela vägen är inte okej för mig, annars är jag öppen för det även om det inte anses vara rätt, men att hitta någon är typ omöjligt, folk tror att man är galen.

Anonym (Lena) skrev 2021-12-29 07:37:40 följande:

Jultomten i farten 

//

Önskelistan här. Spännande med en äldre kk bock med sociala skils. Yngre också.    

• Anonym (Kille)
    Jimsonweed skrev 2021-12-30 01:35:17 följande:

Jag är kristen fast man anses av de flesta galen om man inte vill gå hela vägen, vilket medför till ett ensamt liv om man inte lyckas hitta kärleken, men ni är de första som ser kristendomen som positivt trots att ni anser att ni är syndiga kvinnor?
  • Limpo
    Anonym (Lena) skrev 2021-12-30 01:13:21 följande:

48;) verkar spännande :)

Livserfarna män (65-70 plus) med humor i behåll och med en gnutta social kompetens (liten) vore oxå väldigt givande som tillägg i min lista till Santa:) utöver toy boysen då   

Vi finns men det är ingen stor efterfrågan.
  • Mister

Det finns ju män som är ca 50 och slimma muskulösa som 20 åringar. Växer ju inte på träd men jag vet ju en som letar kk????. Har stött på några kvinnor 55plus som letar kk dock ska som alltid geografin stämma likaså tid å plats.

Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?