Vill kvinnor 55+ ha kk?
Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?
Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?
Finns män som är 51 som vill ha kk, på grund av NOLL sex hemma. :) Undrar egentligen hur många som faktiskt har sin sambos tillåtelse som jag. "Så länge jag inte vet, vem, var o när", sa hon. Hon kan av olika anledningar inte ha sex längre, men vi har det underbart på alla andra plan.
Finns män som är 51 som vill ha kk, på grund av NOLL sex hemma. :) Undrar egentligen hur många som faktiskt har sin sambos tillåtelse som jag. "Så länge jag inte vet, vem, var o när", sa hon. Hon kan av olika anledningar inte ha sex längre, men vi har det underbart på alla andra plan.
Det finns också personer som är kanske vill få mer än bara en stunds sex, som också vill ha det underbart på de andra planen med någon.
Bara du är ärlig med att du är upptagen och bara söker sex med de kvinnor du träffar vid sidan om. Har träffat alldeles för många oärliga män Och bara för det är ok med din fru är det inte ok med mig.
Jag är 47 och vill verkligen ha en kk att träffa några gånger i månaden. Helst någon i min egen ålder eller max 10år yngre.
Men det är inte lätt och hitta en trevlig, snygg älskare som kan kommunicera bra.
Väljer man som man i 45-50 år i dating app intresserad av kvinnor i 45-65 så får man många svar från kvinnor som är intresserade även av KK förhållande ..
väljer man är emot som man i 45-50 att man är intresserad av kvinnor i 30-45 så är svaren färre ... Så nog vill äldre kvinnor ha KK FWB förhållanden ...hellre bättre sexliv med en 15år äldre än en 15år yngre.kvinna ... Mindre tjafs och komplikationer men dom jag träffat som är äldre...
gärna en kk 52 år äe jag skälv 38
gärna en kk 47 år äe jag skälv 38
gärna en kk 52 år äe jag skälv 38
Alla verkar skriva något här, jag är 34 år, om någon bryr sig lol.