Inlägg från: Anonym (Kvinna 47) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna 47)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Jag är 47 och vill verkligen ha en kk att träffa några gånger i månaden. Helst någon i min egen ålder eller max 10år yngre.

Men det är inte lätt och hitta en trevlig, snygg älskare som kan kommunicera bra.

• Anonym (Kvinna 47)
    Mr1970 skrev 2022-01-20 17:41:47 följande:

Finns män som är 51 som vill ha kk, på grund av NOLL sex hemma. :) Undrar egentligen hur många som faktiskt har sin sambos tillåtelse som jag. "Så länge jag inte vet, vem, var o när", sa hon. Hon kan av olika anledningar inte ha sex längre, men vi har det underbart på alla andra plan. 

Det finns också personer som är kanske vill få mer än bara en stunds sex, som också vill ha det underbart på de andra planen med någon.

Bara du är ärlig med att du är upptagen och bara söker sex med de kvinnor du träffar vid sidan om. Har träffat alldeles för många oärliga män Och bara för det är ok med din fru är det inte ok med mig.

• Anonym (Kvinna 47)
    mrkela1 skrev 2022-01-20 23:07:06 följande:
    Släng er om????
    ???
  • Anonym (Kvinna 47)
    Anonym (Doktorn) skrev 2022-02-18 05:14:38 följande:
    Om en man träffar yngre kvinnor för bara sex så utnyttjar han henne.
    Hon är så oerfaren också, han styr henne. Det hela är väldigt otäckt. Och fel.

Så här är det inte när kvinnor träffar yngre män för bara sex. Då är det bara positivt, och sunt.
    Buhu ;D
    Vet du, livet är inte alltid rättvist. Men man får helt enkelt göra det bästa av det.
  • Anonym (Kvinna 47)
    Anonym (Kille) skrev 2022-02-23 04:52:52 följande:
    Okej, då antar jag att alla män inte har något emot detta, eftersom ingen har svarat negativt, nu frågar jag kvinnor istället hur mycket yngre än er skulle ni kunna tänka er, skulle ni kunna tänka er någon nästan lika ung som er son, lika gammal, eller ännu yngre, oavsett om det är ett engångsligg eller mer seriöst, svara ärligt och tänk inte på hur det bör vara enligt samhället?
    max 10 år neråt för mig
    som mamma till både son o dotter skulle allt annat bara kännas konstigt och onaturligt. Har svårt o se att jag skulle ha något gemensamt med någon ännu yngre. sen rent sexuellt så tänder jag mer på jämnåriga män med erfarenhet.
  • Anonym (Kvinna 47)

Får man fråga, hur ofta brukar ni träffa era kk?
    Jag har en ny vän men han är så svår o läsa av och vill inte vara för på, han verkar bara sugen en gång i månaden och det är alldeles för sällan för mig. Helst hade jag velat ses en kväll i veckan eller söndags fm. Kanske han inte tänder på mig så mycket?

Man ska väl inte behöva ha flera, jag vill ju verkligen leka och utveckla samvaron med en person.

• Anonym (Kvinna 47)

@kåt och otillfreds

Ja, det är inte första gången jag upplever detta. Det sänker faktiskt självförtroendet då jag känner mig rätt oattraktiv. Vill ju ha någon som längtar efter mig sexuellt.

Känns som det är mycket snack o lite action med dessa män. Kanske jag bara ska lägga det på hyllan och pensionera min sexuella längtan?

• Anonym (Kvinna 47)
    Anonym (Doktorn) skrev 2022-04-13 10:32:38 följande:
    Många människor skulle må bättre om dom fick mer sex. Och om fler delar med sig, med olika människor, då blir fler gladare och känner sig mer tillfreds.

Tänker inte ligga med män jag finner oattraktiva bara för och vara snäll. Sex för mig måste innehålla attraktion och den är inte lätt att finna då det är sällsynt för mig.

Vem vill att någon "offrar sig", då kan du ju lika gärna gå till en prostituerad. En 'one night stand' ger inte så mycket mer än spänning, jag behöver kvalitet för att bli tillfredsställd och njuta till max.

• Anonym (Kvinna 47)

@doktorn (kaffedraken)

Skillnaden är att jag inte attraheras av de flesta män. Du må vara den klassiska mannen som attraheras av grannen och tjejerna på jobbet och kan hoppas på sexuella äventyr med de flesta kvinnor du träffar.

Men jag som kvinna fungerar inte så. Jag attraheras inte av en kropp eller ett ansikte bara så där, det måste finnas något mer där som triggar begäret

• Anonym (Kvinna 47)
    Anonym (Ny Rakad) skrev 2023-10-10 14:25:20 följande:

Synd att det är lite svårt att hitta FWB/KK av det Q könet Cool
    Hade ju gärna haft det..reser i hela landet å bor i 08.

Men att ha en fwb som man ligger med några gånger om året är inte speciellt tillfredställande.
    Jag vill inte ligga med flera, jag vill utforska med en och samma person och mycket oftare än så. ska jag ha en fwb så ska det vara en vän och han ska bo nära så vi kan ses någon gång varje vecka och kunna vara spontana. 
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?