• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Kille) skrev 2022-02-20 06:01:43 följande:

Denna fråga är till männen, om ni hade möjligheten antingen seriöst eller ett engångsligg om ni var singel, hur många av er män skulle aldrig tänka er att genomföra det med någon nära er mammas ålder, eller samma ålder, kanske ännu äldre, ange också hur gamla ni är, och vart absoluta gränsen går för er i så fall?

Så alla män är villiga och det finns absolut ingen som skulle kunna tveka ?
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (Kille) skrev 2022-02-22 09:30:43 följande:
    Så alla män är villiga och det finns absolut ingen som skulle kunna tveka ?
    Om du frågar kvinnor, ja.
    Män tänker bara på en sak.
    Män tänker med kuken.
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Doktorn) skrev 2022-02-22 15:00:56 följande:
    Om du frågar kvinnor, ja.
    Män tänker bara på en sak.
    Män tänker med kuken.
    Träffsäker som alltid!
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Kille) skrev 2022-02-20 06:01:43 följande:

Denna fråga är till männen, om ni hade möjligheten antingen seriöst eller ett engångsligg om ni var singel, hur många av er män skulle aldrig tänka er att genomföra det med någon nära er mammas ålder, eller samma ålder, kanske ännu äldre, ange också hur gamla ni är, och vart absoluta gränsen går för er i så fall?

Okej, då antar jag att alla män inte har något emot detta, eftersom ingen har svarat negativt, nu frågar jag kvinnor istället hur mycket yngre än er skulle ni kunna tänka er, skulle ni kunna tänka er någon nästan lika ung som er son, lika gammal, eller ännu yngre, oavsett om det är ett engångsligg eller mer seriöst, svara ärligt och tänk inte på hur det bör vara enligt samhället?
  • Anonym (Kvinna 47)
    Anonym (Kille) skrev 2022-02-23 04:52:52 följande:
    Okej, då antar jag att alla män inte har något emot detta, eftersom ingen har svarat negativt, nu frågar jag kvinnor istället hur mycket yngre än er skulle ni kunna tänka er, skulle ni kunna tänka er någon nästan lika ung som er son, lika gammal, eller ännu yngre, oavsett om det är ett engångsligg eller mer seriöst, svara ärligt och tänk inte på hur det bör vara enligt samhället?
    max 10 år neråt för mig
    som mamma till både son o dotter skulle allt annat bara kännas konstigt och onaturligt. Har svårt o se att jag skulle ha något gemensamt med någon ännu yngre. sen rent sexuellt så tänder jag mer på jämnåriga män med erfarenhet.
  • Anonym (bådas vilja)

Jag är man och har ett bra förhållande till min fru. Vi är helt överens om hur vi vill ha det sexuellt. Min kvinna har fortfarande, trots sin ålder, en fortsatt stor sexlust. När jag kände att jag nog inte riktigt kunde svara upp mot hennes behov pratade vi tillsammans om detta. Vi kom gemensamt fram till att det var ok att hon hade en eller flera kk men att det skedde öppet gentemot mig. Så har det blivit, hoppas och tror jag i alla fall.
    Det är hon som själv väljer kk. Ibland är det någon i hennes ålder. Ibland kan det vara någon som är mycket yngre. Oftast är det hemma hos oss och det är hon som bestämmer om jag ska hålla mig undan eller inte.
    Eftersom det finns så många som anser att deras norm är riksnorm så håller vi det här för oss själva.
    Efter att ha läst boken "Våga flyga" har vi stärkts i vår uppfattning att kvinnans kåthet inte får tryckas tillbaka bara för att passa in.

• Anonym (Kille)

Att män gillar 50+ och 55+ kvinnor verkar vara populärt, men ni som gör det hur högt upp i ålder kan ni gå vart går gränsen, är 60+ och 65+ kvinnor också helt okej?

• Anonym (Doktorn)
    Anonym (bådas vilja) skrev 2022-04-12 06:24:24 följande:

Jag är man och har ett bra förhållande till min fru. Vi är helt överens om hur vi vill ha det sexuellt. Min kvinna har fortfarande, trots sin ålder, en fortsatt stor sexlust. När jag kände att jag nog inte riktigt kunde svara upp mot hennes behov pratade vi tillsammans om detta. Vi kom gemensamt fram till att det var ok att hon hade en eller flera kk men att det skedde öppet gentemot mig. Så har det blivit, hoppas och tror jag i alla fall.
    Det är hon som själv väljer kk. Ibland är det någon i hennes ålder. Ibland kan det vara någon som är mycket yngre. Oftast är det hemma hos oss och det är hon som bestämmer om jag ska hålla mig undan eller inte.
    Eftersom det finns så många som anser att deras norm är riksnorm så håller vi det här för oss själva.
    Efter att ha läst boken "Våga flyga" har vi stärkts i vår uppfattning att kvinnans kåthet inte får tryckas tillbaka bara för att passa in.

Att dela med sig av kärlek är något som alla borde göra.
    Som Madonna sjöng:
    Love Makes The World Go Round
  • Grossglanz

Äldre kvinnor är härligt....själv är jag 48

• Anonym (K)

Vill knulla en fitta o samtidigt suga kuk;)/

Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?