• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Tom Araya
    Anonym (Tjej 50+) skrev 2023-06-12 21:46:22 följande:

Ja det vill jag !!! 
    Vill ha en kille som är 50+ . 
    Tänder inte på yngre.

Anonym (Anne) skrev 2023-06-12 22:29:41 följande:

Absolut vill jag Helst inte under 40

Ungefär samma här, fast en kvinna då.

• Anonym (Lena)
    Anonym (Enhörningar) skrev 2023-06-13 08:14:25 följande:
    Tangerine Dream "Love on a Real Train" 

Oj, Tjoho. du, wow vilka dialoger ! Tangering?

Nej, nu ska jag i sommarhettan tappa upp ett skönt bad och fantisera om en ung sexig toyboy eller äldre elegant kille? 
    Kyss

• Anonym (Enhörningar)
    Anonym (Lena) skrev 2023-06-13 09:28:20 följande:

Oj, Tjoho. du, wow vilka dialoger ! Tangering?

Nej, nu ska jag i sommarhettan tappa upp ett skönt bad och fantisera om en ung sexig toyboy eller äldre elegant kille? 
    Kyss

Båda kanske? Flört
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Enhörningar) skrev 2023-06-13 09:32:54 följande:
    Båda kanske? Flört
    Why not? SkämsLite mer bubbel så är badet klart Kyss
  • Sharpshooter
    Anonym (Lena) skrev 2023-06-13 09:37:45 följande:
    Why not? SkämsLite mer bubbel så är badet klart Kyss
    Hoppas att du njöt ordentligt i badet.....,;)
  • Anonym (Fwb/Kk, 46 år)

Nu är jag lite yngre än 55+ men jag har tre kk eller fwb som jag säger

Jag är visserligen gift fortfarande men min man och jag har inte haft sex på typ 10 år. Det är hans val och jag sa att antingen skiljer vi oss eller skaffar jag sex utanför äktenskapet. Nu har jag mina tre killar, kompisar med förmåner, i varierande ålder; 26, 42 och 54. Alla har förhållande och de är just vänner till mig. Sen har vi förmånen att vi har sex och det är helt ljuvligt. Utan tvekan är den yngre den absolut bästa i sängen. Han är dessutom stark och mån om att vi båda ska ha riktigt bra sex tillsammans. Och så kysser han som en gud! 
    Männen känner inte till att de delar älskarinna. 

• Anonym (Lena)
    Sharpshooter skrev 2023-06-13 11:58:07 följande:
    Hoppas att du njöt ordentligt i badet.....,;)
    Mm, njöt verkligen! FlörtKyss
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Lena) skrev 2023-06-12 23:42:06 följande:
    Ja precis, 70+ tjejer och 70+ killar kan vilja söka sig utanför sin egen åldersgrupp för lite extra spänning. Yngre kk hunk eller äldre erfaren kk. :)
    Ja, men det var ju inte riktigt frågan, hur stor åldersskillnad med 70+ kan det vara?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Monica) skrev 2023-06-13 07:33:40 följande:
    Vi hade platser mitt emot varandra, började prata och han var himla trevlig. Inte ett dugg svårt eller konstigt att prata med nån yngre. Vi pratade i ett par timmar och till slut kom vi in på ämnen som förhållande, kärlek, sex osv. Det ena ledde till det andra som det så fint brukar heta. :) 

Började det du att prata med honom först?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Fwb/Kk, 46 år) skrev 2023-06-14 13:29:20 följande:

Nu är jag lite yngre än 55+ men jag har tre kk eller fwb som jag säger

Jag är visserligen gift fortfarande men min man och jag har inte haft sex på typ 10 år. Det är hans val och jag sa att antingen skiljer vi oss eller skaffar jag sex utanför äktenskapet. Nu har jag mina tre killar, kompisar med förmåner, i varierande ålder; 26, 42 och 54. Alla har förhållande och de är just vänner till mig. Sen har vi förmånen att vi har sex och det är helt ljuvligt. Utan tvekan är den yngre den absolut bästa i sängen. Han är dessutom stark och mån om att vi båda ska ha riktigt bra sex tillsammans. Och så kysser han som en gud! 
    Männen känner inte till att de delar älskarinna. 

De kanske inte vill ställa upp om de vet om det men det är ändå taskigt att hålla det hemligt för de.
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?