Anonym (Kvinna 52) skrev 2023-09-13 07:54:27 följande:
Jag undrar lite över denna frågeställning.. Det kan ju ha med min självbild att göra, men ingen tittar ju ens åt mitt håll. Hur skulle det gå til?
Undrar du över om kvinnor vill ha kk? Du verkar ju själv vara intresserad av att träffa någon lite yngre.
Vad sänder du ut för signaler? Är du flirtig?
Att skaffa en man som vill ligga är ju inte särskilt svårt. Nästan oavsett hur man ser ut.
![Cool Cool](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-cool.gif)
Väldigt många yngre män vill ha en milf i sängen.
Om det skiljer 20 år eller mer har man ju oftast inte så mycket gemensamt men så länge man bryr sig om varandra, kan ha vissa diskussioner och är lyhörda för varandras känslor kan man ju ha och få obegränsat med sex.
"Min" 26-åring kan hålla på i princip hur länge som helst, han verkar outtröttlig. Och han tycker genuint om mig och bryr sig. Vi pratar med varandra några gånger i veckan och finns för varandra om det behövs. Vi är dock inte kära i varandra och det behövs inte heller. Sex har vi typ varannan vecka eller så då våra scheman inte är mer kompatibla.
Så lyft blicken och titta en intressant man rakt i ögonen, ganska snart märker du om han har något intresse.