• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Anonym (Älskare, javisst)
    Anonym (Glimten i ögat) skrev 2024-10-15 19:52:38 följande:
    Spännande! Lite en fransk variant skulle jag säga. Fantastisk med en sådan öppen make och ert arrangemang känns som att det passar er väl och att du är nöjd i en situation där du tillåts få variation och kunna anpassa tillvaron efter dina behov:)

BonjourKyss 
    Ja, vi har tidigare bott i Frankrike under några år. 
    Jag älskar det och fortfarande reser jag dit ganska ofta. 
    Och för mig har det visat sig vara ganska lätt att hitta passande och fantastiska älskare i Frankrike.
    Jag vet och jag värdesätter att jag är en lyckligt lottad kvinna.

• Anonym (Glimten i ögat)
    Anonym (Älskare, javisst) skrev 2024-10-15 20:28:53 följande:

BonjourKyss 
    Ja, vi har tidigare bott i Frankrike under några år. 
    Jag älskar det och fortfarande reser jag dit ganska ofta. 
    Och för mig har det visat sig vara ganska lätt att hitta passande och fantastiska älskare i Frankrike.
    Jag vet och jag värdesätter att jag är en lyckligt lottad kvinna.

Ja då vet du att de har en helt annan syn på detta med älskare i Frankrike;) Kan t om förekomma att både en mans älskarinna och fruns älskare finns med vid bordet på tex en större familjesammankomst och att flera vet om deras relation till familjen.
    Anonym (Glimten i ögat) skrev 2024-10-15 20:37:49 följande:
    Ja då vet du att de har en helt annan syn på detta med älskare i Frankrike;) Kan t om förekomma att både en mans älskarinna och fruns älskare finns med vid bordet på tex en större familjesammankomst och att flera vet om deras relation till familjen.
    Ja vi vet det.
    Och självfallet har jag och vi låtit det inspirera oss i vårt liv.

Våra samlade erfarenheter av livet, bland mycket annat av att bo och leva i Frankrike, och de inspirationer vi fått oss till del, är jag övertygad hjälper oss att uppskatta livet och att vara mera nöjda och lyckligare med livet.

Jag vet också att vissa medlemmar på detta forum själva anser det vara självklart att 10 miljoner innevånare i det pyttelilla och avlägsna landet Sverige vet så mycket mera om vad som är rätt och fel, vet så mycket mera om vad som är rätt värderingar,
    än vad 65 miljoner innevånare i Frankrike kan veta,
    och vissa verkar tro sig veta så mycket mera än någon annan i hela världen...
    Anonym (Älskare, javisst) skrev 2024-10-15 21:04:25 följande:
    Ja vi vet det.
    Och självfallet har jag och vi låtit det inspirera oss i vårt liv.

Våra samlade erfarenheter av livet, bland mycket annat av att bo och leva i Frankrike, och de inspirationer vi fått oss till del, är jag övertygad hjälper oss att uppskatta livet och att vara mera nöjda och lyckligare med livet.

Jag vet också att vissa medlemmar på detta forum själva anser det vara självklart att 10 miljoner innevånare i det pyttelilla och avlägsna landet Sverige vet så mycket mera om vad som är rätt och fel, vet så mycket mera om vad som är rätt värderingar,
    än vad 65 miljoner innevånare i Frankrike kan veta,
    och vissa verkar tro sig veta så mycket mera än någon annan i hela världen...
    Ja ett inte helt okänt fenomen dessvärre ;) vad gäller att vi vet bäst i många frågor trots vår litenhet. Du träffar kan ha flera älskare men har du någonsin haft två manliga vänner som älskare eller har det alltid varit enskilda relationer?
  • Meddelande borttaget
    Anonym (Glimten i ögat) skrev 2024-10-15 21:24:12 följande:
    Ja ett inte helt okänt fenomen dessvärre ;) vad gäller att vi vet bäst i många frågor trots vår litenhet. Du träffar kan ha flera älskare men har du någonsin haft två manliga vänner som älskare eller har det alltid varit enskilda relationer?
    Min man + en älskare har jag provat några gånger.
    Men inte två älskare samtidigt, inte ännu...
    Anonym (Lena50+) skrev 2024-10-19 11:52:55 följande:

Hej!❤️
    Spännande tråd! Jag är en 55 årig kvinna som precis nyligen skaffat mig en ung älskare med min makes välsignelse efter ett snart 30 årigt monogamt äktenskap. Detta har varit nåt jag drömt och fantiserat om i flera år men inte vågat berätta för min man. Men när jag av en slump kom över bloggen Liws Lust så fick jag mod att erkänna för min man om mina drömmar. Jag har förövrigt gästbloggat i Liws Lust där jag berättade mer utförligt om allt. Hursomhelst så gjorde min man inte vågen direkt när jag berättade. Vi är ändå duktiga på att prata sex och försöker vara lyhörda över varandras behov och han kände ändå lite nyfikenhet. Men den riktiga vändningen kom, och detta låter jättekonstigt, men den kom när jag berättade att jag fantiserade om en större penis än vad han har. Han har 12 cm erigerad och jag har aldrig egentligen haft någon anledning att klaga men jag vet ju att det finns de som har större och det har gjort mig jättenyfiken. 

Nu har jag haft samlag två gånger med en ung riktigt het älskare med en stor snopp. Den täta friktionen när han tränger in i mig känns så mycket och ger mig underbara vaginala orgasmer utan att jag samtidigt behövt stimulera klitoris. Det är helt underbart och hela han är en total kontrast till min man som ger mig variation. 

Livet leker!😀🙌

Spännande! Själv välutrustad, både vad gäller längd och framförallt grovhet. Även jag som välutrustad har haft just dessa tankar på att min kvinna skall få uppleva någon större än mig själv, dels fö hennes skulle förstås då jag vet att hon tänder både på det visuella och känslan av att fyllas ordentligt. Döm av min förvåning, då vi fick kontakt med ett utav hennes x och hans nya kvinna, efter att först förgäves annonserat på olika forum över en längre tid. Först lite chockad då jag först såg bild på honom ;) Med detta vill jag säga att även vi välutrustade kan tänka i dessa banor. Och som man säger, även om du har en riktigt stor pool, så finns det alltid en granne med en lite större pool ;)
  • Ulla B

Inte så svårt gå det. Har en man som kommer ibland men tog lång tid inban jag förstod vad kk var 

• Openmindedfast
    Ulla B skrev 2024-10-19 16:20:05 följande:

Inte så svårt gå det. Har en man som kommer ibland men tog lång tid inban jag förstod vad kk var 

Ja man lär så länge man lever ;)
  • Anonym (Kvinna 52)

Ja! Det skulle jag vilja ha. Typ samma ålder som jag tror jag. Helt omöjligt dock att hitta någon. 

Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?