Vill kvinnor 55+ ha kk?
Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?
Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?
Bonjour
Ja, vi har tidigare bott i Frankrike under några år.
Jag älskar det och fortfarande reser jag dit ganska ofta.
Och för mig har det visat sig vara ganska lätt att hitta passande och fantastiska älskare i Frankrike.
Jag vet och jag värdesätter att jag är en lyckligt lottad kvinna.
Bonjour
Ja, vi har tidigare bott i Frankrike under några år.
Jag älskar det och fortfarande reser jag dit ganska ofta.
Och för mig har det visat sig vara ganska lätt att hitta passande och fantastiska älskare i Frankrike.
Jag vet och jag värdesätter att jag är en lyckligt lottad kvinna.
Hej!❤️
Spännande tråd! Jag är en 55 årig kvinna som precis nyligen skaffat mig en ung älskare med min makes välsignelse efter ett snart 30 årigt monogamt äktenskap. Detta har varit nåt jag drömt och fantiserat om i flera år men inte vågat berätta för min man. Men när jag av en slump kom över bloggen Liws Lust så fick jag mod att erkänna för min man om mina drömmar. Jag har förövrigt gästbloggat i Liws Lust där jag berättade mer utförligt om allt. Hursomhelst så gjorde min man inte vågen direkt när jag berättade. Vi är ändå duktiga på att prata sex och försöker vara lyhörda över varandras behov och han kände ändå lite nyfikenhet. Men den riktiga vändningen kom, och detta låter jättekonstigt, men den kom när jag berättade att jag fantiserade om en större penis än vad han har. Han har 12 cm erigerad och jag har aldrig egentligen haft någon anledning att klaga men jag vet ju att det finns de som har större och det har gjort mig jättenyfiken.
Nu har jag haft samlag två gånger med en ung riktigt het älskare med en stor snopp. Den täta friktionen när han tränger in i mig känns så mycket och ger mig underbara vaginala orgasmer utan att jag samtidigt behövt stimulera klitoris. Det är helt underbart och hela han är en total kontrast till min man som ger mig variation.
Livet leker!😀🙌
Inte så svårt gå det. Har en man som kommer ibland men tog lång tid inban jag förstod vad kk var
Inte så svårt gå det. Har en man som kommer ibland men tog lång tid inban jag förstod vad kk var
Ja! Det skulle jag vilja ha. Typ samma ålder som jag tror jag. Helt omöjligt dock att hitta någon.