Vill kvinnor 55+ ha kk?
Jag har nyss passerat 50, är gift, och med min makes goda minne brukar jag ha minst en älskare.
Och jag kan inte tänka mig att min och vår lust till detta skulle komma att upphöra bara för att jag fyller 55.
Jag föredrar oftast att ha en relation med en återkommande älskare, eller två. Men det händer också att jag träffar någon mera tillfälligt.
Så har det varit för mig under mer än tio år nu och jag trivs alldeles utmärkt.
Åldern är inte det väsentliga utan det handlar om att den jag väljer att vara min älskare ska ha de personliga egenskaper som jag gillar.
Men numera verkar det vara lite yngre män som oftast verkar inneha dessa egenskaper.
Under senare år har det inte varit någon under 30. Den yngsta under senare tid var 33 år, som jag träffade i somras, en mogen, klok och bra man, som var mycket intresserad av mig, och som var en alldeles underbar älskare.
Jag tror att det kanske är störst chans för mig finna en återkommande älskare, med dessa egenskaper, som är i åldersspannet 38 - 48 år, eller däromkring.
Men kanske också en något äldre man om han är ung i sinnet och är i ovanligt god fysisk form.
För en mera tillfällig upplevelse kan jag uppenbarligen gilla en 33-åring, om han har goda personliga egenskaper.
Men som älskare kan jag nog inte tänka mig en man som är äldre än jag, oavsett tillfälligt eller för en längre relation.