• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Openmindedfast
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2024-10-20 16:47:58 följande:
    Med uttrycker arbetat med menar du att komma över att det gör ont eller? Att komma över det jobbiga och kunna ses som vänner? Eller vad menar du med annan riktning?
    Jag hade använt er historia, smärtan hade jag vänt till vår fördel. Det var ju mannen som valde att avsluta pga känslor han inte kunde hantera. Jag hade definitivt tagit ett omtag på er kk relation efter att jag träffat en ny kk. På så vis kunna komma in i en ny vinkel i er tidigare relation och då eventuellt få mannen att tänka annorlunda kring dig och de känslor som plötsligt kom över honom. Men? bara en tanke från min sida ;) En möjlighet att utveckla detta till en helt ny nivå ;)
  • Anonym (Kvinna 52)
    Openmindedfast skrev 2024-10-20 17:04:35 följande:
    Jag hade använt er historia, smärtan hade jag vänt till vår fördel. Det var ju mannen som valde att avsluta pga känslor han inte kunde hantera. Jag hade definitivt tagit ett omtag på er kk relation efter att jag träffat en ny kk. På så vis kunna komma in i en ny vinkel i er tidigare relation och då eventuellt få mannen att tänka annorlunda kring dig och de känslor som plötsligt kom över honom. Men? bara en tanke från min sida ;) En möjlighet att utveckla detta till en helt ny nivå ;)
    Intressant tanke som jag absolut inte hade tänkt själv! Spännande. Tack för alla kloka inspel Idag. 
  • Openmindedfast
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2024-10-20 17:12:36 följande:
    Intressant tanke som jag absolut inte hade tänkt själv! Spännande. Tack för alla kloka inspel Idag. 
    Tack ;) Hade gärna diskuterat detta vidare med dig.
  • Anonym ((Samma sits))
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2024-10-20 16:49:05 följande:
    Ja alltså det skulle vara trevligt tycker jag. 
    Hur skulle du ställa dig till att träffa en upptagen man som lever i ett ofrivilligt sexlöst förhållande?
  • Anonym (Kvinna 52)
    Anonym ((Samma sits)) skrev 2024-10-20 18:01:15 följande:
    Hur skulle du ställa dig till att träffa en upptagen man som lever i ett ofrivilligt sexlöst förhållande?
    Jag vet faktiskt inte. 
  • Anonym ((Samma sits))
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2024-10-20 18:51:03 följande:
    Jag vet faktiskt inte. 
    Du förstår ju på min väldigt ledande fråga att jag är i den situationen jag frågar om. Om du landar i att det kan vara en väg framåt så säg till Flört
  • Anonym (Hitta)
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2024-10-20 18:51:03 följande:
    Jag vet faktiskt inte. 
    Hur gick ditt letande, nyfiken :)
  • Anonym (Kvinna 52)
    Anonym (Hitta) skrev 2024-10-25 15:35:45 följande:
    Hur gick ditt letande, nyfiken :)
    Har inte gjort något och inget har hänt 😁 
  • Anonym (Kvinna 52)

Förutom att jag skrivit  till den man som drog sig bort för flera år sedan och jag känner att jag gjort bort mig totalt. Annars har inget hänt. 

• Anonym (Hitta)
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2024-10-25 20:29:19 följande:

Förutom att jag skrivit  till den man som drog sig bort för flera år sedan och jag känner att jag gjort bort mig totalt. Annars har inget hänt. 

Äsch vadå gjort bort sig? Du lever väl bara en gång ta vara på dina bästa år! 52 årig kvinna du har omöjligt svårt att få någon på dina villkor(givet större stad där det inte förekommer "alla känner alla" syndromet) efter ha läst dina och andras svar här har du ju mer än e man som verkar intresserad av att utforska mer om dig och det du söker! Du kanske ska öka åldersspannet lite både uppåt och neråt för att kunna ha mer att utforska? Jag kan säga av erfarenhet(som man 34) har dom bästa "kk'n" jag haft varit yngre än mig själv. Bästa som i vad som funkat för mig tidsmässigt, utveckla kk relationen till vad jag föredrar sexuellt. Har även haft äldre kvinnor både förhållande och kk. Det har funkat bra det med men där har den sexuella biten i form av vad jag gillar hos en kvinna inte klaffat lika bra i form av att dom har varit mer "nej du är mitt kk" summa summarum utöka dina egna preferenser är mitt tips. 
    Är det något speciellt du vill ha av en man t.e.x hår på bröstet, flint, tatueringar vad som helst egentligen utforska dig själv och dina preferenser för att sedan eventuellt kunna möta män som har dom utseende dragen samt personligheter du föredrar. Va tydlig och rak! :) 
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?