• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Nicke989
    Anonym (Tjej 50+) skrev 2023-10-09 21:53:02 följande:

Ja det vill jag!
    Men ingen yngre. Helst jämnårig eller äldre än mig :)

Det är helt rätt. Go for it!
  • Karl97
    Anonym (Kvinna 47) skrev 2023-10-10 15:19:19 följande:
    Men att ha en fwb som man ligger med några gånger om året är inte speciellt tillfredställande.
    Jag vill inte ligga med flera, jag vill utforska med en och samma person och mycket oftare än så. ska jag ha en fwb så ska det vara en vän och han ska bo nära så vi kan ses någon gång varje vecka och kunna vara spontana. 
    Exakt, jag vill ligga mycket men inte ligga runt. En partner som man träffar regelbundet inom korta intervaller skulle vara det optimala, nån som kanske kan stanna några dagar hos dig och några dagar hos en själv i omgångar och någon som man kan umgås med även när man inte har sex
  • Anonym (Klockan 10:00)
    Anonym (Tjej 50+) skrev 2023-10-09 21:53:02 följande:

Ja det vill jag!
    Men ingen yngre. Helst jämnårig eller äldre än mig :)

De flesta kvinnor vill ha jämnåriga. Många kvinnor säger att äldre män är bättre älskare.
  • Miss Sunny
    Anonym (Klockan 10:00) skrev 2023-10-15 08:49:36 följande:
    De flesta kvinnor vill ha jämnåriga. Många kvinnor säger att äldre män är bättre älskare.
    Och vi är många som tycker tvärtom !
  • Anonym (Klockan 10:00)
    Miss Sunny skrev 2023-10-15 11:04:10 följande:
    Och vi är många som tycker tvärtom !
    Ja. Det finns nån för alla, det är bra.
  • smile87
    Anonym (Klockan 10:00) skrev 2023-10-15 08:49:36 följande:
    Och det  finns de andra äldre damer som har mer energi och ork, klarar sig att bli belastad av en ung karl 😉😀
  • Anonym (67)

Såklart vi vill. Jag har två unga älskare på 27 och 39 år. Helt perfekta! Ibland blir rollspel när jag är deras mamma som ammar dom. Männen har aldrig träffat varann men de vet att jag träffar en annan också :)

• Jojjekåt
    Anonym (67) skrev 2024-09-02 11:28:46 följande:

Såklart vi vill. Jag har två unga älskare på 27 och 39 år. Helt perfekta! Ibland blir rollspel när jag är deras mamma som ammar dom. Männen har aldrig träffat varann men de vet att jag träffar en annan också :)

Mmmm okej det låter ju så skönt! Kan du tänka dig en man på 54år 
  • Anonym (67)
    Jojjekåt skrev 2024-09-02 19:42:12 följande:
    Mmmm okej det låter ju så skönt! Kan du tänka dig en man på 54år 
    Lite väl gammal för mig men hade jag varit ca 75-80, varför inte? Gillar du rollspel mamma/son? underbart härligt tycker jag! de unga killarna blir så trygga och lugna i min ömma famn. De får mkt kärlek och mjölk och sen kommer det ett sprut :)
  • Scand
    Anonym (67) skrev 2024-09-02 19:46:19 följande:
    Lite väl gammal för mig men hade jag varit ca 75-80, varför inte? Gillar du rollspel mamma/son? underbart härligt tycker jag! de unga killarna blir så trygga och lugna i min ömma famn. De får mkt kärlek och mjölk och sen kommer det ett sprut :)
    Ojoj, vilken dröm ni lever. Härligt!
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?