Vill kvinnor 55+ ha kk?
Nån vill, nån vill inte. Så enkelt, så svårt. Kvinnor 55+ är ingen gemensam grupp där alla tänker lika.
Nån vill, nån vill inte. Så enkelt, så svårt. Kvinnor 55+ är ingen gemensam grupp där alla tänker lika.
99% av alla kvinnor vill inte ha bara sex. De vill ha förhållande
Madonna är 55, och pojkvänen 22
Tina Turner är 75, pojkvänen 40
Mariah Carey 44 och maken 32.
Det borde ju finnas kvinnor mellan 60-75 som känner kåthet. Skulle vilja träffa någon bara för sex som många av oss äldre män.
Skrivs mycket om yngre älskare här. Hur pass ovanlig är man själv då, tänker jag, som har mycket större sexlust OCH lättare att hålla den uppe, och med åren blivit uthålligare.
En härlig tanke att ha en Ung uthållig Playboy?.. gärna runt 25-30 vältränad och med social kompetens :) att kunna ringa till när lusten faller på?. Jag 51 :)
Gamla bockar har hårda horn.
Jag tror det handlar mycket om vad man har för inställning till sex och hur det varit när man är ung.
Många kvinnor 55-65 som män har alltid haft ett behov av sex, och det kan variera hur ofta det är men men behovet att ha regelbundet finns och inte att det sak gå år emellan.
Likväl att det kan variera kvinnor sätter inga mallar utan en kvinna på 55-60 kan lika gärna ha det med en 40-45 åring som man nyss träffat eller känt länge för att i nästa steg ha det med någon man 55+ som man vart ute på middag med arbetat med eller träffats som pensionärer.
Tror kvinnor 55+ som alltid haft en hög sexualdrift och behov av sex fortfarande har det oavsett om dom är 55 eller 65.
Och många 55+ kan faktiskt vara väldigt attraktiva så jag förstår att en del män som är 10 år yngre kan finna en attraktion även om det bara är för sällskap med sex inkluderat.