• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Anonym (Enhörningar)
    Anonym (Rad) skrev 2023-05-22 22:52:21 följande:

En kvinna över 60 var inne på min sida. Hon sökte inget seriöst, bara kul. Bodde för långt bort. Varför ser man nästan aldrig såna kvinnor på dejtappen?

Dom är mytomspunna sagoväsen...
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Lena) skrev 2022-04-14 12:28:11 följande:
    @Kille

Ingen svarar på din uppenbara åldersfixering när tråden faktiskt handlar om "vill kvinnor 55 ha kk?"... Och Ja, svaren är entydiga. Kvinnor 55+ vill kk :) 

Vi har oxå fått veta att kombon mogen kvinna/yngre kille matchar varandra super sexuellt :) klickar med varandra.

Ålderslimiten för kvinnor som önskar sig en sexig hunk kk, (60+, 65+, 70+ osv) en totalt ny frågeställning. Samma med alla tjejers och killars attraktionsvärden som kk utifrån sin ålder.

Men när du så enträget undrar försöker vi. Limiten för kvinnors önskan till kk varierar precis som männens i samma ålderskategori. Vad är okej för dig? I vilken ålder är du?  

Även 70+ har folk inga gränser eller hur stort åldersskillnad menar du?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Monica) skrev 2023-06-02 08:43:08 följande:
    Har faktiskt hittat en tredje älskare nu.....  En 21-åring som jag träffade på tåget. Vi hade dock inte sex där men han följde med till mitt hotellrum.
    Helt makalös kropp, välutrustad och kan ladda om flera gånger i rad. Verkar finnas många yngre killar som gillar halvfeta damer med stora hängbröst . Cool Funderade på att lyfta dem för att det ska se lite bättre ut men det har jag lagt på hyllan nu.
    Min åsikt om att man ska hålla sig till en person kvarstår, skönhetsoperationer tycker jag är helt onödiga naturligt är alltid bäst, hur lyckas man det på tåget, gick du bara rakt på sak, hur kommunicerar man med någon med åldersskillnad så att den andra inte tycker att man bara är konstigt?
  • Anonym (Tjej 50+)

Ja det vill jag !!! 
    Vill ha en kille som är 50+ . 
    Tänder inte på yngre.

• Anonym (Anne)

Absolut vill jag Helst inte under 40

• Anonym (Lena)
    Anonym (Kille) skrev 2023-06-12 20:31:52 följande:
    Även 70+ har folk inga gränser eller hur stort åldersskillnad menar du?
    Ja precis, 70+ tjejer och 70+ killar kan vilja söka sig utanför sin egen åldersgrupp för lite extra spänning. Yngre kk hunk eller äldre erfaren kk. :)
  • Anonym (Monica)
    Anonym (Kille) skrev 2023-06-12 20:40:53 följande:
    Min åsikt om att man ska hålla sig till en person kvarstår, skönhetsoperationer tycker jag är helt onödiga naturligt är alltid bäst, hur lyckas man det på tåget, gick du bara rakt på sak, hur kommunicerar man med någon med åldersskillnad så att den andra inte tycker att man bara är konstigt?
    Vi hade platser mitt emot varandra, började prata och han var himla trevlig. Inte ett dugg svårt eller konstigt att prata med nån yngre. Vi pratade i ett par timmar och till slut kom vi in på ämnen som förhållande, kärlek, sex osv. Det ena ledde till det andra som det så fint brukar heta. :) 
  • Limpo

Jag tror vi är många runt 70 både kvinnor o h män. Som gärna skulle vilja ha någon att träffa ibland. Det svåra är själva sökandet, vi vill nog inte vara för mycket på. Rädda att göra bort oss på något sätt. 

• Anonym (Lena)
    Limpo skrev 2023-06-13 08:05:23 följande:

Jag tror vi är många runt 70 både kvinnor o h män. Som gärna skulle vilja ha någon att träffa ibland. Det svåra är själva sökandet, vi vill nog inte vara för mycket på. Rädda att göra bort oss på något sätt. 

Behöver det vara en väsentligt yngre kk för att det ska klicka?  Du är kille va? 
  • Anonym (Enhörningar)
    Anonym (Monica) skrev 2023-06-13 07:33:40 följande:
    Vi hade platser mitt emot varandra, började prata och han var himla trevlig. Inte ett dugg svårt eller konstigt att prata med nån yngre. Vi pratade i ett par timmar och till slut kom vi in på ämnen som förhållande, kärlek, sex osv. Det ena ledde till det andra som det så fint brukar heta. :) 
    Tangerine Dream "Love on a Real Train" 
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?