• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Bgbg
    Sk007 skrev 2022-02-18 15:18:42 följande:
    Det senare kan bero på att de yngre männen trivs med att bli utnyttjade av kvinnor som kan sin sak.
    så sant ;)
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Doktorn) skrev 2022-02-17 21:24:47 följande:
    Jo, mannen kan känna så. Men då är genast kvinnor där och talar om för män vad fel, äckligt, sjukt det är, och hur patetisk han är.
    Hmm... alltså en orättvisa involverad i tänk, ingen fair play m a o mellan könen. ... men finns det inte nån sanning i vad kritikerna framför i vissa extremfall (äldre man och betydligt yngre tjej, typ barnbarns generation)? 
  • Anonym (Lena)
    Bgbg skrev 2022-02-17 22:15:19 följande:

Typ du?. som har samma tankar?.naturligt?. ;)

Why not? Tummen upp för allt naturligt...;) min opinion ja... Glad
  • Anonym (Kille)
    Sk007 skrev 2022-02-18 15:18:42 följande:
    Det senare kan bero på att de yngre männen trivs med att bli utnyttjade av kvinnor som kan sin sak.
    Jag tror nog att män som gillar att bli utnyttjade gör det i alla åldrar, men ju äldre de blir så vill de också styra för att inte känna sig värdelösa, dessutom om kvinnan är äldre så har mannen inte samma press med att vara bra eftersom kvinnan inte förväntar sig alltid att han har så stor erfarenhet.
  • Bgbg

Haha nu fattar jag varför. blir det frågetecken när man skriver emojs ? 

• Anonym (Kille)

Denna fråga är till männen, om ni hade möjligheten antingen seriöst eller ett engångsligg om ni var singel, hur många av er män skulle aldrig tänka er att genomföra det med någon nära er mammas ålder, eller samma ålder, kanske ännu äldre, ange också hur gamla ni är, och vart absoluta gränsen går för er i så fall?

• Anonym (Ynnor)
    Anonym (Lena) skrev 2022-02-19 01:05:26 följande:
    Why not? Tummen upp för allt naturligt...;) min opinion ja...  // Glad
    Du är rolig
  • Anonym (absolut)

Skulle gärna träffa en 50 plus kvinna, mogen, trygg, glad och lustfylld. Skulle även kunna bli kär, dvs inte bara kk.
    Lyckliga ni som har detta. 

• Anonym (Lena)
    Anonym (Ynnor) skrev 2022-02-20 17:39:42 följande:
    Du är rolig
    Glad
  • Anonym (La)

Absolut en kvinna från 40 års åldern. Små tjejer är inte min grej. Har aldrig varit.

Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?