• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Anonym (Kvinna 52)

Om ni vill läsa min trosbekännelse så finns det ETT par nudefärgade trosor i min garderob, men i övrigt inga gråzoner. Gärna svarta eller vita

• Anonym (Kille)

Anonym (Lena)

IGÅR 08:49#139

Privat du vet. Visat intresse här Glad

Ja visst intresse finns ju alltid.

• Anonym (XY)
    Anonym (Lena) skrev 2022-01-17 23:31:04 följande:
    Ha,ha,ha. Nude går oxå bra när man är i de svängningarna! Eller hur? Glad  
    Full Commando är min favorit annars
  • Anonym (Lena)
    Anonym (XY) skrev 2022-01-18 06:47:14 följande:
    Full Commando är min favorit annars
    Äntligen nån som fattar precis! Glad

"Nude" = Såsom vi är skapade dvs  no underwear at all. Härligt och skönt på sommaren med jeansen in på bara huden!    
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2022-01-18 05:54:28 följande:

Om ni vill läsa min trosbekännelse så finns det ETT par nudefärgade trosor i min garderob, men i övrigt inga gråzoner. Gärna svarta eller vita.

Avsåg med Nude Full Commando för spontana sköna eventualiteter.. Skrattande Häftigt på sommaren utan nåt emellan när man känner av tyget av kjolen eller jeansen mer direkt.

Har ett par nudefärgade spetstrosor i sovrumslådorna, gillar mest vita och svarta underwear. Utan spets till träning.

• Anonym (Sex är härligt)
    Miss Sunny skrev 2021-12-20 11:56:20 följande:
    Just så !   Bästa kombo för het sex = mogen kvinna/yngre man
    Jag är 52årig mam som har ork som en 25åring; -)
  • Anonym (XY)
    Anonym (Lena) skrev 2022-01-18 21:16:41 följande:
    Avsåg med Nude Full Commando för spontana sköna eventualiteter.. Skrattande Häftigt på sommaren utan nåt emellan när man känner av tyget av kjolen eller jeansen mer direkt.

Har ett par nudefärgade spetstrosor i sovrumslådorna, gillar mest vita och svarta underwear. Utan spets till träning.

Gillar tvetydigheter? och absolut lättillgänglighet. Tanken att hitta tillfället när man är ute leder ibland till ogenomtänkta men häftiga upplevelser :-P
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Lena) skrev 2022-01-17 08:49:10 följande:
    Privat du vet. Visat intresse här  // Glad
    Visst intresse finns alltid.
  • Anonym (Lena)
    Anonym (XY) skrev 2022-01-18 23:11:44 följande:
    Gillar tvetydigheter? och absolut lättillgänglighet. Tanken att hitta tillfället när man är ute leder ibland till ogenomtänkta men häftiga upplevelser :-P
    Mmm.... ja f a lättillgänglighet bidrar till ogenomtänkta och väldans häftiga upplevelser Glad 
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?