• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Anonym (Man 42)
    Miss Sunny skrev 2021-12-23 13:38:54 följande:
    Väl....  undantag finns nog men ....  hehe..

Flera yngre män tänder på oss än du tror. Man behöver inte se ut som "en gammal kärring", själv om man är det. Tiderna förändras förstår du.
    Det var inte så länge sedan jag var yngre själv. Jag har inga problem med att yngre killar ska tända på medelålders kvinnor och inga försök till moraliserande heller. Jag har bara svårt att tro att det är så utbrett eftersom jag har aldrig känt någon som har laddat på "yes ikväll ska vi ut och jaga kvinnor i mammas ålder".

• Anonym (Snuvan)
    Anonym (LenaMilf) skrev 2021-12-23 13:40:06 följande:
    Vill kunna prata med Toy boyen med :)
    ja, om han är stum är det ju trist förstås

trodde att social kompetens var något annat jag
  • Hanonymt

Finns inget hetare än att vara älskare åt en äldre kvinna. Jag är 35+ och har haft ett antal kk-relatoner med äldre. Mycket härligt!

• Anonym (norrmannen)

Kan bara skriva under på detta, instämmer till 100 %
    En ytlig polares morsa (52) som den första som 24 åring, sedan var jag "såld".   35 år äldre som den äldsta (33/68).  Bara så helt otroligt härligt.

• Anonym (Kille)

Jag är 34 men jag försöker ta kristendomen på mer allvar, att gå hela vägen är inte okej för mig, annars är jag öppen för det även om det inte anses vara rätt, men att hitta någon är typ omöjligt, folk tror att man är galen.

• Grossglanz
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2021-12-23 12:04:55 följande:

Hehehe?.lagom ospecifikt sådär?

Precis;) :)
  • BjornLoddbrok

Har varit kk till dam i 60-års åldern -härligt. Vi hade mkt fin sex, möjligen var hon inte lika spänstig när det gäller att rida som yngre men savade fint och var mkt kåt!

• Anonym (Kvinna 52)
    Dilf skrev 2021-12-26 20:45:10 följande:

Så.. var är ni då..

Lite varstans antagligen.
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Kille) skrev 2021-12-27 06:44:10 följande:
    Någon kvinna som är intresserad kanske?
    Många kvinnor flaggar sitt intresse här:)......... Super girls. Kul inför julafton när önskelistan på män så lång så den bör ha hamnat hos jultomten Tomte 
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?