• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Doktorn) skrev 2022-04-12 07:27:47 följande:
    Att dela med sig av kärlek är något som alla borde göra.
    Som Madonna sjöng:
    Love Makes The World Go Round
    "Bådas vilja"/du vill alltså inget exklusivt?

I en serie jag följer testade paret "öppet" för kvinnan när mannen fått problem. Blev inget bra.

Menar inte Madonna kärlek generellt?
  • Anonym (Kvinna 47)

Får man fråga, hur ofta brukar ni träffa era kk?
    Jag har en ny vän men han är så svår o läsa av och vill inte vara för på, han verkar bara sugen en gång i månaden och det är alldeles för sällan för mig. Helst hade jag velat ses en kväll i veckan eller söndags fm. Kanske han inte tänder på mig så mycket?

Man ska väl inte behöva ha flera, jag vill ju verkligen leka och utveckla samvaron med en person.

• Anonym (kåt och otillfreds)
    Anonym (Kvinna 47) skrev 2022-04-12 23:23:00 följande:

Får man fråga, hur ofta brukar ni träffa era kk?
    Jag har en ny vän men han är så svår o läsa av och vill inte vara för på, han verkar bara sugen en gång i månaden och det är alldeles för sällan för mig. Helst hade jag velat ses en kväll i veckan eller söndags fm. Kanske han inte tänder på mig så mycket?

Man ska väl inte behöva ha flera, jag vill ju verkligen leka och utveckla samvaron med en person.

Min erfarenheter har varit rätt samma, så kk´s har inte funkat för mig eftersom det gett för liten utdelning och inte särskilt angelägna män när de väl fått napp.

Det har krävts flera olika kk´s för att få till ett någorlunda regelbundet sexliv eftersom männen inte varit alls lika sugna när det väl gällt.

Många män verkar nöja sig med engångssex med många olika, medan vi kvinnor vill ha massor med kvalitetssex med en och samma.

Så otroligt förnedrande att behöva be om sex.

Om det ska funka måste det vara ha kåta och angelägna killar som har vett att uppskatta kvalitet och vågar utforska och också ge sig hän fullständigt.

Många singelkvinnor har liknande upplevelser och svårt att hitta män för både sex och seriöst.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (kåt och otillfreds) skrev 2022-04-12 23:44:20 följande:
    Min erfarenheter har varit rätt samma, så kk´s har inte funkat för mig eftersom det gett för liten utdelning och inte särskilt angelägna män när de väl fått napp.

Det har krävts flera olika kk´s för att få till ett någorlunda regelbundet sexliv eftersom männen inte varit alls lika sugna när det väl gällt.

Många män verkar nöja sig med engångssex med många olika, medan vi kvinnor vill ha massor med kvalitetssex med en och samma.

Om det ska funka måste det vara ha kåta och angelägna killar som har vett att uppskatta kvalitet och vågar utforska och också ge sig hän fullständigt.

Många singelkvinnor har liknande upplevelser och svårt att hitta män för både sex och seriöst.
    Du har säkert rätt men kan det inte vara så att när man har varit tillsammans en gång så förväntan man sig att kvinnan ska ta kontakten vidare, eftersom man inte vill tjata för mycket och tänker att kvinnan kanske inte vill, hur man vänder och vrider på det så känns det att kvinnor utnyttjas?
  • Anonym (Kille)
    Att män gillar 50+ och 55+ kvinnor verkar vara populärt, men ni som gör det hur högt upp i ålder kan ni gå vart går gränsen, är 60+ och 65+ kvinnor också helt okej?
  • Anonym (Kvinna 47)

@kåt och otillfreds

Ja, det är inte första gången jag upplever detta. Det sänker faktiskt självförtroendet då jag känner mig rätt oattraktiv. Vill ju ha någon som längtar efter mig sexuellt.

Känns som det är mycket snack o lite action med dessa män. Kanske jag bara ska lägga det på hyllan och pensionera min sexuella längtan?

• Anonym (Doktorn)
    Anonym (kåt och otillfreds) skrev 2022-04-12 23:44:20 följande:

Jag tycker mest att man hör kvinnor säga att män bara vill en sak.
    Att män tänker med kuken.

Är det vanligare att kvinnor är vettigare än män är?
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (Lena) skrev 2022-04-12 23:08:23 följande:
    "Bådas vilja"/du vill alltså inget exklusivt?

I en serie jag följer testade paret "öppet" för kvinnan när mannen fått problem. Blev inget bra.

Menar inte Madonna kärlek generellt?
    Många människor skulle må bättre om dom fick mer sex. Och om fler delar med sig, med olika människor, då blir fler gladare och känner sig mer tillfreds.
  • Anonym (Kvinna 47)
    Anonym (Doktorn) skrev 2022-04-13 10:32:38 följande:
    Många människor skulle må bättre om dom fick mer sex. Och om fler delar med sig, med olika människor, då blir fler gladare och känner sig mer tillfreds.

Tänker inte ligga med män jag finner oattraktiva bara för och vara snäll. Sex för mig måste innehålla attraktion och den är inte lätt att finna då det är sällsynt för mig.

Vem vill att någon "offrar sig", då kan du ju lika gärna gå till en prostituerad. En 'one night stand' ger inte så mycket mer än spänning, jag behöver kvalitet för att bli tillfredsställd och njuta till max.

• Anonym (Doktorn)
    Anonym (Kvinna 47) skrev 2022-04-13 11:11:26 följande:

Tänker inte ligga med män jag finner oattraktiva bara för och vara snäll. Sex för mig måste innehålla attraktion och den är inte lätt att finna då det är sällsynt för mig.

Vem vill att någon "offrar sig", då kan du ju lika gärna gå till en prostituerad. En 'one night stand' ger inte så mycket mer än spänning, jag behöver kvalitet för att bli tillfredsställd och njuta till max.

Det är roligare att ha sex med dom man attraheras av.
    Och man kan attraheras av många olika människor.
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?