Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

På Match är det skamligt att ställa in åldern man är ute efter eftersom alla kan se det, på Tinder tror jag inte någon kan se men utbudet på den ålderskategorin är minimalt, har någon tips på appar där man kan skriva åldern utan att alla ser och där det finns ett utbud på 50+ kvinnor?

• Anonym (Kille)
    Anonym (Nope) skrev 2021-06-30 22:48:56 följande:

Om du skäms för att söka en viss ålder kanske det snarare tyder på att du inte är mogen nog att söka den åldern...

Anledningen är att jag inte vill att andra personer som känner mig ska veta vilken åldersgrupp jag söker och särskilt om det ändå inte blir något.
  • Anonym (Kille)
    Guldnovan skrev 2021-07-01 13:22:02 följande:

Det är en grov generalisering. Många har lämnat ett läktenskap i decennier och ett nytt förhållande kan vara det sista som önskas. Jag är 55 och vill gärna ha en fast kk. Kommer troligen aldrig bli sambo igen, möjligen särbo framöver. Nu har jag många olika män. Härligt att vara fri! Runt 40 är det flesta.

Vad anser du om man är 33 snart 34 år, har du flera män du måste vara väldigt vacker, och vet de om det?
  • Anonym (Kille)
    Guldnovan skrev 2021-07-01 16:21:09 följande:

Det är inga problem för mig med den åldern. Jag är singel och dejtar, om de vet eller inte är irrelevant. Precis som varje singelman.

Om jag är vacker är inte min uppgift att bedöma. Men som du ställde frågan, nej jag är inte vacker om du tänker dig ett vackert ansikte. Äldre och mullig.

Är det en en gångs grej så förstår jag dig, men har man en typ av relation oavsett om det är seriöst eller inte så tycker jag man ska ha en person, tills någon har hittat någon annan man vill vara med då bryter man förhållandet.
  • Anonym (Kille)
    BAAM skrev 2021-07-01 19:58:39 följande:

99% av alla kvinnor vill inte ha bara sex. De vill ha förhållande

Miss Sunny skrev 2021-07-01 20:25:50 följande:

Skitsnack från 50-talet.

Guldnovan skrev 2021-07-01 21:12:26 följande:

Ha ha näe....så är det verkligen inte.

Hur är det med det man kallar på engelska för Dry Humping, det var en kvinnlig sexolog som föredrog det och inte sex men jag kommer inte ihåg vilken tidning det var som skrev om det, vilket låter väldigt konstigt men är det något man håller på med när man är äldre och i så fall från vilken ålder brukar det börja?
  • Anonym (Kille)
    Guldnovan skrev 2021-07-02 11:36:21 följande:

Jag har inte hört det uttrycket och förstår inte riktigt vad som avses. När man är äldre? Jag är 55 och känner inte riktigt att jag är äldre på det vis du kanske menar...

Jag har sex precis som när jag var 20. Enda skillnaden är att jag inte behöver riskera graviditet.

Jag menar inget illa med ordet även om det kan uppfattas så, jag vet inte om begreppet fanns på din tid, kanske inte på min heller, det är populärt i USA särskilt i vissa Delstater, det kan vara allt ifrån man har kläder på sig eller bara könen skyddas av underkläder till att man är helt naken, fast är man helt naken så missar man poängen kanske, sök på nätet så kommer du kanske skratta lite.
  • Anonym (Kille)
    Guldnovan skrev 2021-07-02 11:36:21 följande:

Jag har inte hört det uttrycket och förstår inte riktigt vad som avses. När man är äldre? Jag är 55 och känner inte riktigt att jag är äldre på det vis du kanske menar...

Jag har sex precis som när jag var 20. Enda skillnaden är att jag inte behöver riskera graviditet.

Jag menar inget illa med ordet även om det kan uppfattas så, jag vet inte om begreppet fanns på din tid, kanske inte på min heller, det är populärt i USA särskilt i vissa Delstater, det kan vara allt ifrån man har kläder på sig eller bara könen skyddas av underkläder till att man är helt naken, fast är man helt naken så missar man poängen kanske, sök på nätet så kommer du kanske skratta lite.
  • Anonym (Kille)

Jag är 34 men jag försöker ta kristendomen på mer allvar, att gå hela vägen är inte okej för mig, annars är jag öppen för det även om det inte anses vara rätt, men att hitta någon är typ omöjligt, folk tror att man är galen.

• Anonym (Kille)
    Anonym (Kille) skrev 2021-12-25 06:31:46 följande:

Jag är 34 men jag försöker ta kristendomen på mer allvar, att gå hela vägen är inte okej för mig, annars är jag öppen för det även om det inte anses vara rätt, men att hitta någon är typ omöjligt, folk tror att man är galen.

Anonym (Lena) skrev 2021-12-29 07:37:40 följande:

Jultomten i farten 

//

Önskelistan här. Spännande med en äldre kk bock med sociala skils. Yngre också.    

• Anonym (Kille)
    Jimsonweed skrev 2021-12-30 01:35:17 följande:

Ja kristna virila pojkar är självklart heta , finns många syndiga kvinnor där ute som skulle tänka sig sätta på dom. Jag är en av dom och misstänker att så även är fallet med dig

Jag är kristen fast man anses av de flesta galen om man inte vill gå hela vägen, vilket medför till ett ensamt liv om man inte lyckas hitta kärleken, men ni är de första som ser kristendomen som positivt trots att ni anser att ni är syndiga kvinnor?
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?