Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Anonym (Lena) skrev 2022-04-15 13:15:20 följande:
    Ja vi behöver alla innerst inne närhet och kärlek. En bra kk täcker den fysiska hungern efter intimitet och de känslomässiga behoven om det klickar :) Vill inga andra.
    Bäst är så klart helheten i en stadig relation.
    Blir det "bara" åka av kommer ensamheten....
    En kk tills man hittar riktigt kärlek men jag tycker man ska hålla sig till en och inte flera kk som många tyvärr har.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Monica) skrev 2023-05-23 07:42:41 följande:

Är en snart 55-årig kvinna. Speparerade med gubben för några år sedan. Hade ingen lust med något nytt förhållande men ville gärna ha sex. Trodde det skulle bli svårt. Är mullig, stora och rejält hängiga bröst. Är i mina ögon inte så attraktiv. Mina vänner säger iofs att jag är söt och ser "ungdomlig" ut. Vet dock inte om jag håller med om det själv. 
    Tänkte att jag skulle göra något åt vikten så köpte ett gymkort. Har aldrig tidigare blivit så raggad på som där. Kändes som jag kunde välja och vraka. Har nu ett par fasta älskare. En som är 25 och den andra som är 40. Båda är vältränade och välutrustade killar. De är helt galna i min mulliga kropp och hängiga bröst. När jag har sex med dem känner jag mig attraktiv och sexig. Win win!!😛

Det låter härligt men jag skulle hålla mig till en person, jag tänder på både äldre och yngre kvinnor, men i mitt fall är det yngre som gäller eftersom jag vill kunna skaffa barn, jag är 35, men tills dess är dörren inte stängt.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Lena) skrev 2022-04-14 12:28:11 följande:
    @Kille

Ingen svarar på din uppenbara åldersfixering när tråden faktiskt handlar om "vill kvinnor 55 ha kk?"... Och Ja, svaren är entydiga. Kvinnor 55+ vill kk :) 

Vi har oxå fått veta att kombon mogen kvinna/yngre kille matchar varandra super sexuellt :) klickar med varandra.

Ålderslimiten för kvinnor som önskar sig en sexig hunk kk, (60+, 65+, 70+ osv) en totalt ny frågeställning. Samma med alla tjejers och killars attraktionsvärden som kk utifrån sin ålder.

Men när du så enträget undrar försöker vi. Limiten för kvinnors önskan till kk varierar precis som männens i samma ålderskategori. Vad är okej för dig? I vilken ålder är du?  

Även 70+ har folk inga gränser eller hur stort åldersskillnad menar du?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Monica) skrev 2023-06-02 08:43:08 följande:
    Har faktiskt hittat en tredje älskare nu.....  En 21-åring som jag träffade på tåget. Vi hade dock inte sex där men han följde med till mitt hotellrum.
    Helt makalös kropp, välutrustad och kan ladda om flera gånger i rad. Verkar finnas många yngre killar som gillar halvfeta damer med stora hängbröst . Cool Funderade på att lyfta dem för att det ska se lite bättre ut men det har jag lagt på hyllan nu.
    Min åsikt om att man ska hålla sig till en person kvarstår, skönhetsoperationer tycker jag är helt onödiga naturligt är alltid bäst, hur lyckas man det på tåget, gick du bara rakt på sak, hur kommunicerar man med någon med åldersskillnad så att den andra inte tycker att man bara är konstigt?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Lena) skrev 2023-06-12 23:42:06 följande:
    Ja precis, 70+ tjejer och 70+ killar kan vilja söka sig utanför sin egen åldersgrupp för lite extra spänning. Yngre kk hunk eller äldre erfaren kk. :)
    Ja, men det var ju inte riktigt frågan, hur stor åldersskillnad med 70+ kan det vara?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Monica) skrev 2023-06-13 07:33:40 följande:
    Vi hade platser mitt emot varandra, började prata och han var himla trevlig. Inte ett dugg svårt eller konstigt att prata med nån yngre. Vi pratade i ett par timmar och till slut kom vi in på ämnen som förhållande, kärlek, sex osv. Det ena ledde till det andra som det så fint brukar heta. :) 

Började det du att prata med honom först?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Fwb/Kk, 46 år) skrev 2023-06-14 13:29:20 följande:

Nu är jag lite yngre än 55+ men jag har tre kk eller fwb som jag säger

Jag är visserligen gift fortfarande men min man och jag har inte haft sex på typ 10 år. Det är hans val och jag sa att antingen skiljer vi oss eller skaffar jag sex utanför äktenskapet. Nu har jag mina tre killar, kompisar med förmåner, i varierande ålder; 26, 42 och 54. Alla har förhållande och de är just vänner till mig. Sen har vi förmånen att vi har sex och det är helt ljuvligt. Utan tvekan är den yngre den absolut bästa i sängen. Han är dessutom stark och mån om att vi båda ska ha riktigt bra sex tillsammans. Och så kysser han som en gud! 
    Männen känner inte till att de delar älskarinna. 

De kanske inte vill ställa upp om de vet om det men det är ändå taskigt att hålla det hemligt för de.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Fwb/Kk, 46 år) skrev 2023-06-20 16:35:27 följande:
    Just det. Jag har också sex för att jag vill, inte för att behaga andra. Det blir liksom så på köpet av min sköna vilja. 😉
    Menade bara att det är fel att hålla det hemligt men du gör inte det vilket är bra.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Fwb/Kk, 46 år) skrev 2023-06-20 15:35:22 följande:
    "ställa upp"? Är det det man gör när man har sex med någon?

Vi har aldrig diskuterat den saken. De vet att jag är gift, jag har aldrig fått frågan om jag har sex med min man och jag brukar helt enkelt ta för givet att de har sex med sina respektive. 

Anonym (Fwb/Kk, 46 år) skrev 2023-06-20 16:35:27 följande:
    Just det. Jag har också sex för att jag vill, inte för att behaga andra. Det blir liksom så på köpet av min sköna vilja. 😉
    Menade bara att det är fel att hålla det hemligt men du gör inte det vilket är bra.

Jag hade inte gjort det med någon som är gift, men man ska aldrig säga aldrig, jag hade känt många skuldkänslor.

Så länge alla parter är okej med det.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Lena) skrev 2023-06-21 00:48:59 följande:
    Jodå, det vore glädjefullt om åldersskillnaden vore upp till paret ifråga.  // Glad Så länge båda parter byxmyndiga. Nu var det mest så att jag svarade på en killes förfrågan ställd till mig. Spekulerade löst. 
    Tyvärr är samhället inte uppbyggt så.

Vad menar du med byxmyndigt?

Vuxna hoppas jag du menar?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2023-09-15 20:01:26 följande:

Jag blir avundsjuk hahaha! Nej jag vet inte hur man flirt tyvär.

Jag söker egentligen efter ett seriöst förhållande som leder till äktenskap, någon yngre än jag för att kunna skaffa barn, men har inte hittat det än så länge.

Under tiden har jag tänkt att om jag lyckas hitta någon äldre där man vet att det inte leder till allt det där så kommer jag bli mindre nervös och kommer få bättre självförtroende.

Men det ska bara vara vi inga andra inblandade tills någon av oss hittar den rätta.

Jag är 35 år.

Det ska vara en straight kvinna vilket inte är självklart för alla i dagens samhälle om man inte nämner det.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2023-09-15 20:01:26 följande:

Jag blir avundsjuk hahaha! Nej jag vet inte hur man flirt tyvär.

Vi har inte lärt oss den förmågan än tyvärr lol.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Kvinna 47) skrev 2023-10-10 15:19:19 följande:
    Men att ha en fwb som man ligger med några gånger om året är inte speciellt tillfredställande.
    Jag vill inte ligga med flera, jag vill utforska med en och samma person och mycket oftare än så. ska jag ha en fwb så ska det vara en vän och han ska bo nära så vi kan ses någon gång varje vecka och kunna vara spontana. 
    Håller med dig det är alltid bäst att hålla sig till 1, vem vet vi kanske är grannar utan att veta om det, lol.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Tjej 50+) skrev 2023-10-09 21:53:02 följande:

Ja det vill jag!
    Men ingen yngre. Helst jämnårig eller äldre än mig :)

Nej där förlorade jag dig jag är yngre dig lol.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Marie) skrev 2024-10-26 16:08:41 följande:

Jag är en kvinna på 58 som älskar sex och gärna med unga killar. Max 30 år vill jag att de ska va.

Där förlorade jag dig jag har nyligen fyllt 37 år
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Vi) skrev 2024-10-29 12:20:48 följande:
    Men det är fortfarande många kvinnor +50 som tycker att män runt 40 är helt underbara.

35 -45 är fortfarande ungt. Det är män med energi,  lust & samtidigt finns livserfarenhet. Det är manligt!
    Var hittar man dessa kvinnor är det svåra
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Vi) skrev 2024-10-30 05:32:21 följande:
    Ja, men jag vågar påstå att i princip alla +50 kvinnor gillar 40-åringar. Däremot är många kvinnor upptagna.

Så att hitta singelkvinnor som vill ha en kk är så klart lite svårt. Men kanske finns någon i grannskapet, på jobbet. på gymmet bland vänner, eller i mataffären. Någon man springer på ibland. Om de inte är på någon dejtingapp. Fast jag tror aldrig jag själv skulle hänga på en dejtingapp. Det är roligare att träffa någon IRL och tryggare.  Klurigt så klart. 
    Jag är 37 år, men det jag tänker på är hur går man tillväga, man kan inte liksom gå rakt på sak som med en jämnårig, dessutom om man hänger i samma kretsar vill man inte att folk sprider rykten om en, att vara den som gillar äldre till exempel
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Vi) skrev 2024-10-31 05:37:48 följande:
    Ok. Men det är inget problem egentligen. Du kan bli tillsammans med någon i din ålder. Åren går snabbt. Snart är ni ändå där i 50+ åldern Flört
    Du är rolig, nej då kommer man vilja ha någon ännu äldre, var finns kvinnorna som får ont av riktigt sex, jag antar att de ändå vill ha närhet, det är inte något man kan fråga och de kommer absolut inte ta upp det?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Vi) skrev 2024-11-01 09:00:15 följande:
    ....tänker även att man framför allt blir attraherad av en person och inte bara att någon har en viss ålder.

Jag lutar åt att generellt tycka om lite yngre män, men de ska ändå vara vuxna.

En vuxen man är manlig om han är mogen, har självkännedom, självtillit och integritet. Om han gillar en kvinna så klarar han av att visa det för omgivningen och att det är henne han tycker om/älskar. Även om hon är äldre än honom. Han ska inte vara ängslig på det viset. Varm. mogen. Det är energin OH livsglädjen jag gillar hos män och det har oftast lite yngre än mig.
    Det du säger kan stämma om man är i en seriös relation men dock inte som hemligt kk
  • Anonym (Kille)
    Nyfiken79 skrev 2024-11-02 09:43:21 följande:

Om jag tolkar dej rätt så tänker vi nog lika, alltså jag skulle jätte gärna ha sex med äldre kvinnor och nästan ju äldre desto bättre men i hemlighet. Skulle jag inleda ett förhållande med någon igen så skulle det nog få bli med någon jämnårig 

Ja nästan, i alla fall så länge hon är yngre än min mamma där drar jag gränsen, och ja jämnårig eller i mitt fall yngre eftersom jag vill skaffa barn, men samtidigt kan jag bli kär, så äldre kk kan bli problematiskt
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?