Vill kvinnor 55+ ha kk?
Bäst är så klart helheten i en stadig relation.
Blir det "bara" åka av kommer ensamheten....
Är en snart 55-årig kvinna. Speparerade med gubben för några år sedan. Hade ingen lust med något nytt förhållande men ville gärna ha sex. Trodde det skulle bli svårt. Är mullig, stora och rejält hängiga bröst. Är i mina ögon inte så attraktiv. Mina vänner säger iofs att jag är söt och ser "ungdomlig" ut. Vet dock inte om jag håller med om det själv.
Tänkte att jag skulle göra något åt vikten så köpte ett gymkort. Har aldrig tidigare blivit så raggad på som där. Kändes som jag kunde välja och vraka. Har nu ett par fasta älskare. En som är 25 och den andra som är 40. Båda är vältränade och välutrustade killar. De är helt galna i min mulliga kropp och hängiga bröst. När jag har sex med dem känner jag mig attraktiv och sexig. Win win!!😛
Nu är jag lite yngre än 55+ men jag har tre kk eller fwb som jag säger
Jag är visserligen gift fortfarande men min man och jag har inte haft sex på typ 10 år. Det är hans val och jag sa att antingen skiljer vi oss eller skaffar jag sex utanför äktenskapet. Nu har jag mina tre killar, kompisar med förmåner, i varierande ålder; 26, 42 och 54. Alla har förhållande och de är just vänner till mig. Sen har vi förmånen att vi har sex och det är helt ljuvligt. Utan tvekan är den yngre den absolut bästa i sängen. Han är dessutom stark och mån om att vi båda ska ha riktigt bra sex tillsammans. Och så kysser han som en gud!
Männen känner inte till att de delar älskarinna.
Jag blir avundsjuk hahaha! Nej jag vet inte hur man flirt tyvär.
Jag blir avundsjuk hahaha! Nej jag vet inte hur man flirt tyvär.
Ja det vill jag!
Men ingen yngre. Helst jämnårig eller äldre än mig :)
Jag är en kvinna på 58 som älskar sex och gärna med unga killar. Max 30 år vill jag att de ska va.
Om jag tolkar dej rätt så tänker vi nog lika, alltså jag skulle jätte gärna ha sex med äldre kvinnor och nästan ju äldre desto bättre men i hemlighet. Skulle jag inleda ett förhållande med någon igen så skulle det nog få bli med någon jämnårig