Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Sk007 skrev 2022-02-18 15:18:42 följande:
    Det senare kan bero på att de yngre männen trivs med att bli utnyttjade av kvinnor som kan sin sak.
    Jag tror nog att män som gillar att bli utnyttjade gör det i alla åldrar, men ju äldre de blir så vill de också styra för att inte känna sig värdelösa, dessutom om kvinnan är äldre så har mannen inte samma press med att vara bra eftersom kvinnan inte förväntar sig alltid att han har så stor erfarenhet.
  • Anonym (Kille)

Denna fråga är till männen, om ni hade möjligheten antingen seriöst eller ett engångsligg om ni var singel, hur många av er män skulle aldrig tänka er att genomföra det med någon nära er mammas ålder, eller samma ålder, kanske ännu äldre, ange också hur gamla ni är, och vart absoluta gränsen går för er i så fall?

• Anonym (Kille)
    Anonym (Kille) skrev 2022-02-20 06:01:43 följande:

Denna fråga är till männen, om ni hade möjligheten antingen seriöst eller ett engångsligg om ni var singel, hur många av er män skulle aldrig tänka er att genomföra det med någon nära er mammas ålder, eller samma ålder, kanske ännu äldre, ange också hur gamla ni är, och vart absoluta gränsen går för er i så fall?

Så alla män är villiga och det finns absolut ingen som skulle kunna tveka ?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Kille) skrev 2022-02-20 06:01:43 följande:

Okej, då antar jag att alla män inte har något emot detta, eftersom ingen har svarat negativt, nu frågar jag kvinnor istället hur mycket yngre än er skulle ni kunna tänka er, skulle ni kunna tänka er någon nästan lika ung som er son, lika gammal, eller ännu yngre, oavsett om det är ett engångsligg eller mer seriöst, svara ärligt och tänk inte på hur det bör vara enligt samhället?
  • Anonym (Kille)

Att män gillar 50+ och 55+ kvinnor verkar vara populärt, men ni som gör det hur högt upp i ålder kan ni gå vart går gränsen, är 60+ och 65+ kvinnor också helt okej?

• Anonym (Kille)
    Anonym (kåt och otillfreds) skrev 2022-04-12 23:44:20 följande:
    Min erfarenheter har varit rätt samma, så kk´s har inte funkat för mig eftersom det gett för liten utdelning och inte särskilt angelägna män när de väl fått napp.

Det har krävts flera olika kk´s för att få till ett någorlunda regelbundet sexliv eftersom männen inte varit alls lika sugna när det väl gällt.

Många män verkar nöja sig med engångssex med många olika, medan vi kvinnor vill ha massor med kvalitetssex med en och samma.

Så otroligt förnedrande att behöva be om sex.

Om det ska funka måste det vara ha kåta och angelägna killar som har vett att uppskatta kvalitet och vågar utforska och också ge sig hän fullständigt.

Många singelkvinnor har liknande upplevelser och svårt att hitta män för både sex och seriöst.
    Du har säkert rätt men kan det inte vara så att när man har varit tillsammans en gång så förväntan man sig att kvinnan ska ta kontakten vidare, eftersom man inte vill tjata för mycket och tänker att kvinnan kanske inte vill, hur man vänder och vrider på det så känns det att kvinnor utnyttjas?
  • Anonym (Kille)
    Att män gillar 50+ och 55+ kvinnor verkar vara populärt, men ni som gör det hur högt upp i ålder kan ni gå vart går gränsen, är 60+ och 65+ kvinnor också helt okej?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (kåt och otillfreds) skrev 2022-04-13 13:07:35 följande:
    Det finns väldigt många såna män, både desperata och obehagliga och som du nämner, som dessutom våldtar och trakasserar allt som rör sig.

Men det finns också väldigt många som inte är särskilt intresserade av att bli riktigt intima vad de beträffar både känslor och sexualitet. De har istället ett osunt beteende kring dejtande och sex och respekterar inte kvinnorna alls som de raggar upp. Det blir en lek för dem. Något att tömma sig i, utnyttja.

Om du som man kommer så nära en kvinna är det nog ganska sällsynt att bli behandlad på ett så kallt sätt. Kvinnor är bättre på att bekräfta män än tvärtom när de väl släppt in dem i sina kroppar.
    Kvinnor som gillar engångsligg är modiga anser jag med tanke på riskerna de utsätter sig för med någon som de inte känner.
  • Anonym (Kille)
    Att yngre män gillar 50+ och 55+ kvinnor verkar vara populärt, men ni som gör det hur högt upp i ålder kan ni gå vart går gränsen, är 60+ och 65+ kvinnor också okej?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (kåt och otillfreds) skrev 2022-04-14 12:15:36 följande:
    Bra beskrivet. En besatthet, ett beroende kanske ensamhetsfobi. Men något galet är det med dessa som kan ha sex urskiljningslöst. Som helt separerar sex från känslor.
    Kanske samma typer som enbart fokuserar på könsdelar och de sexuella aspekterna när de beskriver intimitet och en persons egenskaper.
    Jag tror att de flesta innerst inne är ute efter någon typ av kärlek men när det inte finns så kommer ju ensamheten fram.
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?