Vill kvinnor 55+ ha kk?
Jag är 47 och vill verkligen ha en kk att träffa några gånger i månaden. Helst någon i min egen ålder eller max 10år yngre.
Men det är inte lätt och hitta en trevlig, snygg älskare som kan kommunicera bra.
Jag är 47 och vill verkligen ha en kk att träffa några gånger i månaden. Helst någon i min egen ålder eller max 10år yngre.
Men det är inte lätt och hitta en trevlig, snygg älskare som kan kommunicera bra.
Finns män som är 51 som vill ha kk, på grund av NOLL sex hemma. :) Undrar egentligen hur många som faktiskt har sin sambos tillåtelse som jag. "Så länge jag inte vet, vem, var o när", sa hon. Hon kan av olika anledningar inte ha sex längre, men vi har det underbart på alla andra plan.
Det finns också personer som är kanske vill få mer än bara en stunds sex, som också vill ha det underbart på de andra planen med någon.
Bara du är ärlig med att du är upptagen och bara söker sex med de kvinnor du träffar vid sidan om. Har träffat alldeles för många oärliga män Och bara för det är ok med din fru är det inte ok med mig.
Får man fråga, hur ofta brukar ni träffa era kk?
Jag har en ny vän men han är så svår o läsa av och vill inte vara för på, han verkar bara sugen en gång i månaden och det är alldeles för sällan för mig. Helst hade jag velat ses en kväll i veckan eller söndags fm. Kanske han inte tänder på mig så mycket?
Man ska väl inte behöva ha flera, jag vill ju verkligen leka och utveckla samvaron med en person.
@kåt och otillfreds
Ja, det är inte första gången jag upplever detta. Det sänker faktiskt självförtroendet då jag känner mig rätt oattraktiv. Vill ju ha någon som längtar efter mig sexuellt.
Känns som det är mycket snack o lite action med dessa män. Kanske jag bara ska lägga det på hyllan och pensionera min sexuella längtan?
Tänker inte ligga med män jag finner oattraktiva bara för och vara snäll. Sex för mig måste innehålla attraktion och den är inte lätt att finna då det är sällsynt för mig.
Vem vill att någon "offrar sig", då kan du ju lika gärna gå till en prostituerad. En 'one night stand' ger inte så mycket mer än spänning, jag behöver kvalitet för att bli tillfredsställd och njuta till max.
@doktorn (kaffedraken)
Skillnaden är att jag inte attraheras av de flesta män. Du må vara den klassiska mannen som attraheras av grannen och tjejerna på jobbet och kan hoppas på sexuella äventyr med de flesta kvinnor du träffar.
Men jag som kvinna fungerar inte så. Jag attraheras inte av en kropp eller ett ansikte bara så där, det måste finnas något mer där som triggar begäret
Synd att det är lite svårt att hitta FWB/KK av det Q könet
Hade ju gärna haft det..reser i hela landet å bor i 08.