Vill kvinnor 55+ ha kk?
Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?
Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?
99% av alla kvinnor vill inte ha bara sex. De vill ha förhållande
Det är inga problem för mig med den åldern. Jag är singel och dejtar, om de vet eller inte är irrelevant. Precis som varje singelman.
Om jag är vacker är inte min uppgift att bedöma. Men som du ställde frågan, nej jag är inte vacker om du tänker dig ett vackert ansikte. Äldre och mullig.
Skitsnack från 50-talet.
Ha ha näe....så är det verkligen inte.
Hur är det med det man kallar på engelska för Dry Humping, det var en kvinnlig sexolog som föredrog det och inte sex men jag kommer inte ihåg vilken tidning det var som skrev om det, vilket låter väldigt konstigt men är det något man håller på med när man är äldre och i så fall från vilken ålder brukar det börja?
Det finns många kvinnor över femtio som vill ha en kk. Både singlar och gifta!
Jag har inte hört det uttrycket och förstår inte riktigt vad som avses. När man är äldre? Jag är 55 och känner inte riktigt att jag är äldre på det vis du kanske menar...
Jag har sex precis som när jag var 20. Enda skillnaden är att jag inte behöver riskera graviditet.
Samma sak här + att jag njuter mycket mer av det nu. Barnen är ute, jag har mycket mer tid och energi att lägga på mig själv. Jag är mer bekväm med egen kropp, och självförtroende. Ingen mens och gravidrisk, bara njuta.
Är 100% övertygad om att bästa sexet är mellan ung man/mogen kvinna. Båda er på sin "seksuella höjd"... störst libido. Inte alla kvinnor "torkar in" vid klimakteriet. Det är individuelt, som med män och potens.