Vill kvinnor 55+ ha kk?
Sannolikheten för att en kvinna 55+ vill ha en kk är ganska liten. Singlar i den åldern vill i regel ha fasta förhållanden. Att träffa nån yngre, pja.. Nån runt 45 möjligen men inte yngre.
Sannolikheten för att en kvinna 55+ vill ha en kk är ganska liten. Singlar i den åldern vill i regel ha fasta förhållanden. Att träffa nån yngre, pja.. Nån runt 45 möjligen men inte yngre.
Precis ! Just som jag skulle ha skrivit det själv.
Vad anser du om man är 33 snart 34 år, har du flera män du måste vara väldigt vacker, och vet de om det?
Jo då, har haft fler kvinnor 55+ som kk. Ingen av dem ville ha något nytt fast förhållande men gärna trevligt sällskap för middag, hångel i TV soffan å sedan ett rejält knull i sovrummet på fredags eller lördagskvällen. Om jag jämför med när man var yngre så känns det som det är lite mer vikt på att vara artig och ha det trevligt men kåthetwn är det inget fel på! Träffar dem på tinder, funkar bra.
Precis, å sexet vid 50+ blir mer ohemmat eftersom de flesta har testat det mesta, å vet vad de vill. Sen är det ju en bonus att man kan spruta var å när man vill...
99% av alla kvinnor vill inte ha bara sex. De vill ha förhållande
Hur är det med det man kallar på engelska för Dry Humping, det var en kvinnlig sexolog som föredrog det och inte sex men jag kommer inte ihåg vilken tidning det var som skrev om det, vilket låter väldigt konstigt men är det något man håller på med när man är äldre och i så fall från vilken ålder brukar det börja?
Samma sak här + att jag njuter mycket mer av det nu. Barnen är ute, jag har mycket mer tid och energi att lägga på mig själv. Jag är mer bekväm med egen kropp, och självförtroende. Ingen mens och gravidrisk, bara njuta.
Är 100% övertygad om att bästa sexet är mellan ung man/mogen kvinna. Båda er på sin "seksuella höjd"... störst libido. Inte alla kvinnor "torkar in" vid klimakteriet. Det är individuelt, som med män och potens.
Lite varstans antagligen.