Inlägg från: Miss Sunny |Visa alla inlägg
  • Miss Sunny

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Nån vill, nån vill inte. Så enkelt, så svårt. Kvinnor 55+ är ingen gemensam grupp där alla tänker lika.

• Miss Sunny
    Guldnovan skrev 2021-07-01 13:22:02 följande:
    Det är en grov generalisering. Många har lämnat ett läktenskap i decennier och ett nytt förhållande kan vara det sista som önskas. Jag är 55 och vill gärna ha en fast kk. Kommer troligen aldrig bli sambo igen, möjligen särbo framöver. Nu har jag många olika män. Härligt att vara fri! Runt 40 är det flesta.
    Precis !  Just som jag skulle ha skrivit det själv.
  • Miss Sunny
    Guldnovan skrev 2021-07-01 15:23:21 följande:
    Jag vet, tänkte på dig : )
    Haha... Nice :)   Du får gärna pm`a mig om du vill prata lite ostörd Flört
  • Miss Sunny
    BAAM skrev 2021-07-01 19:58:39 följande:

99% av alla kvinnor vill inte ha bara sex. De vill ha förhållande

Skitsnack från 50-talet.
  • Miss Sunny
    Guldnovan skrev 2021-07-02 11:36:21 följande:
    Jag har inte hört det uttrycket och förstår inte riktigt vad som avses. När man är äldre? Jag är 55 och känner inte riktigt att jag är äldre på det vis du kanske menar...

Jag har sex precis som när jag var 20. Enda skillnaden är att jag inte behöver riskera graviditet.
    Samma sak här + att jag njuter mycket mer av det nu. Barnen är ute, jag har mycket mer tid och energi att lägga på mig själv.  Jag är mer bekväm med egen kropp, och självförtroende. Ingen mens och gravidrisk, bara njuta.

Är 100% övertygad om att bästa sexet är mellan ung man/mogen kvinna. Båda er på sin "seksuella höjd"... störst libido.  Inte alla kvinnor "torkar in" vid klimakteriet. Det är individuelt, som med män och potens.
  • Miss Sunny

Madonna är 55, och pojkvänen 22
    Tina Turner är 75, pojkvänen  40
    Mariah Carey 44 och maken 32.

• Miss Sunny
    Limpo skrev 2021-12-10 14:43:10 följande:

Det borde ju finnas kvinnor mellan 60-75 som känner kåthet. Skulle vilja träffa någon bara för sex som många av oss äldre män.

Vi finns, bara att vi vill ha yngre män som funkar  
  • Miss Sunny
    Anonym (Snuvan) skrev 2021-12-10 17:53:49 följande:
    Vill alla kåta kvinnor över 55 ha yngre?
    Funkar äldre män sämre än äldre kvinnor?
    Kan självklart inte svra för alla, men jag + många med mig har den erfarenhet att yngre män funkar bättre i sängen.  Den bästa kombo för het och eldig sex är mogen kvinna/yngre man. Det borde inte vara nån revolutionerande nyhet om att så är fallet.  
    Men undatag finnas självklar här, som med allt annat.
  • Miss Sunny
    Mr1970 skrev 2021-12-20 09:13:18 följande:

Skrivs mycket om yngre älskare här. Hur pass ovanlig är man själv då, tänker jag, som har mycket större sexlust OCH lättare att hålla den uppe, och med åren blivit uthålligare.

MYCKET ovanlg skulle jag säga. Men är väl som vanligt bara skryt.
  • Miss Sunny
    Anonym (Snuvan) skrev 2021-12-20 11:42:50 följande:
    Hur är det nu då? Äldre män funkar inte så bra sexuellt.
    Äldre kvinnor funkar bättre sexuellt än äldre män?
    Just så !   Bästa kombo för het sex = mogen kvinna/yngre man
  • Miss Sunny
    Anonym (LenaMilf) skrev 2021-12-22 18:35:29 följande:

En härlig tanke att ha en Ung uthållig Playboy?.. gärna runt 25-30 vältränad och med social kompetens :) att kunna ringa till när lusten faller på?. Jag 51 :)

Kan högt rekommendras !    Lite äldre dock, men är 62.  

Känner mig så mycket mer vital och psykiskt välmående.
  • Miss Sunny
    Anonym (Man 42) skrev 2021-12-23 13:27:49 följande:
    Jag tycker också att det är konstigt. Hur vanligt kan det vara över huvudtaget att unga killar tänder på kvinnor som skulle kunna vara deras mammor? Ingen i min bekantskapskrets var så i alla fall. 10-15 år äldre max.

Tycker också att det där med impotenta äldre män är också en myt. Jag är som du, lika kåt men mer uthållig, självsäker och harmonisk i alla relationer.
    Väl....  undantag finns nog men ....  hehe..

Flera yngre män tänder på oss än du tror. Man behöver inte se ut som "en gammal kärring", själv om man är det. Tiderna förändras förstår du.
  • Miss Sunny
    Limpo skrev 2021-12-28 19:58:24 följande:

Gamla bockar har hårda horn.

Väl .....  Hehe...
  • Miss Sunny
    Anonym (Fwb/Kk, 46 år) skrev 2023-09-13 20:59:45 följande:
    Undrar du över om kvinnor vill ha kk? Du verkar ju själv vara intresserad av att träffa någon lite yngre. 

Vad sänder du ut för signaler? Är du flirtig? 

Att skaffa en man som vill ligga är ju inte särskilt svårt. Nästan oavsett hur man ser ut. Cool Väldigt många yngre män vill ha en milf i sängen.
    Om det skiljer 20 år eller mer har man ju oftast inte så mycket gemensamt men så länge man bryr sig om varandra, kan ha vissa diskussioner och är lyhörda för varandras känslor kan man ju ha och få obegränsat med sex. 

"Min" 26-åring kan hålla på i princip hur länge som helst, han verkar outtröttlig. Och han tycker genuint om mig och bryr sig. Vi pratar med varandra några gånger i veckan och finns för varandra om det behövs. Vi är dock inte kära i varandra och det behövs inte heller. Sex har vi typ varannan vecka eller så då våra scheman inte är mer kompatibla. 

Så lyft blicken och titta en intressant man rakt i ögonen, ganska snart märker du om han har något intresse. 
    Klockrent !   Som jag skulle ha skrivit det själv, håller med till 100%

Kv. 60+ (vågar hävda jag ser yngre ut), ligger sälan med nån över 40.
  • Meddelande borttaget
  • Miss Sunny
    Anonym (Klockan 10:00) skrev 2023-10-15 08:49:36 följande:
    De flesta kvinnor vill ha jämnåriga. Många kvinnor säger att äldre män är bättre älskare.
    Och vi är många som tycker tvärtom !
  • Miss Sunny
    Bgbg skrev 2024-10-14 22:07:43 följande:
    Ja helt ljuvligt ärligt och underbart❤️
    Eller hur .......  Är 65, har sällan nån över 40 i min säng    Flört
  • Miss Sunny
    Anonym (Glimten i ögat) skrev 2024-10-14 23:13:02 följande:
    Nice;) En fantastiskt avslappnad och skön attityd du har. Själv umgås jag både yngre kvinnor och äldre, som jag genom livet alltid haft en faiblesse för. Var 24 då jag mötte en 47-årig kvinna. Så vad är dina egna erfarenheter av oss män i skilda åldrar??
    Vad härligt !    Inget sex är så eldigt och intenst, som mellan kåt ung man och het längtande mogen kvinna.  Nu föredrar jag män i 30-åren.
  • Miss Sunny
    Anonym (Glimten i ögat) skrev 2024-10-15 01:36:52 följande:
    Ja det är framförallt den där intensiva längtan från en het mogen kvinna som är så obetalbar. Det är nog först där man som man verkligen kan förstås hela kontexten av livets källa. Alla erfarenheter, nyfikenhet, lärdom, tankar och fantasier som dryftats mentalt och där en del realiserats i fysisk praktik. Att sedan möta all denna energi med ett ungt sinne, energisk fysik och förmåga att lyssna och ta lärdom är också nyckeln till att nå ert mentala kärleksrum tänker jag ;)
    Vad vackert du skriver    Hjärta
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?