Inlägg från: Anonym (Fniss) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fniss)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Anonym (Älskare, javisst) skrev 2024-10-15 21:04:25 följande:
    Ja vi vet det.
    Och självfallet har jag och vi låtit det inspirera oss i vårt liv.

Våra samlade erfarenheter av livet, bland mycket annat av att bo och leva i Frankrike, och de inspirationer vi fått oss till del, är jag övertygad hjälper oss att uppskatta livet och att vara mera nöjda och lyckligare med livet.

Jag vet också att vissa medlemmar på detta forum själva anser det vara självklart att 10 miljoner innevånare i det pyttelilla och avlägsna landet Sverige vet så mycket mera om vad som är rätt och fel, vet så mycket mera om vad som är rätt värderingar,
    än vad 65 miljoner innevånare i Frankrike kan veta,
    och vissa verkar tro sig veta så mycket mera än någon annan i hela världen...
    Fnissar lite för att du framstår som världsfrånvänd trots att du bott utomlands. De flesta med en gnutta självrespekt vill inte bli bedragna oavsett vilket land man är född och bor i. Att ett land har en större befolkningsmängd har ingenting med folkvett att göra och du försöker rättfärdiga otrohet med ditt fåniga resonemang för att slippa känna skuld. 
  • Anonym (Fniss)
    Anonym (Fniss) skrev 2024-10-20 01:37:36 följande:
    Fnissar lite för att du framstår som världsfrånvänd trots att du bott utomlands. De flesta med en gnutta självrespekt vill inte bli bedragna oavsett vilket land man är född och bor i. Att ett land har en större befolkningsmängd har ingenting med folkvett att göra och du försöker rättfärdiga otrohet med ditt fåniga resonemang för att slippa känna skuld. 
    ..
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?