Inlägg från: Anonym (Fwb/Kk, 46 år) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fwb/Kk, 46 år)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Nu är jag lite yngre än 55+ men jag har tre kk eller fwb som jag säger

Jag är visserligen gift fortfarande men min man och jag har inte haft sex på typ 10 år. Det är hans val och jag sa att antingen skiljer vi oss eller skaffar jag sex utanför äktenskapet. Nu har jag mina tre killar, kompisar med förmåner, i varierande ålder; 26, 42 och 54. Alla har förhållande och de är just vänner till mig. Sen har vi förmånen att vi har sex och det är helt ljuvligt. Utan tvekan är den yngre den absolut bästa i sängen. Han är dessutom stark och mån om att vi båda ska ha riktigt bra sex tillsammans. Och så kysser han som en gud! 
    Männen känner inte till att de delar älskarinna. 

• Anonym (Fwb/Kk, 46 år)
    Anonym (Kille) skrev 2023-06-19 03:34:15 följande:
    De kanske inte vill ställa upp om de vet om det men det är ändå taskigt att hålla det hemligt för de.
    "ställa upp"? Är det det man gör när man har sex med någon?

Vi har aldrig diskuterat den saken. De vet att jag är gift, jag har aldrig fått frågan om jag har sex med min man och jag brukar helt enkelt ta för givet att de har sex med sina respektive. 
  • Anonym (Fwb/Kk, 46 år)
    Sharpshooter skrev 2023-06-20 15:45:56 följande:
    Hemskt om man måste "ställa upp" på sex, det ska ju ske för att båda parter vill, annars kan det ju kvitta
    Just det. Jag har också sex för att jag vill, inte för att behaga andra. Det blir liksom så på köpet av min sköna vilja. 😉
  • Anonym (Fwb/Kk, 46 år)
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2023-09-13 07:54:27 följande:

Jag undrar lite över denna frågeställning.. Det kan ju ha med min självbild att göra, men ingen tittar ju ens åt mitt håll.  Hur skulle det gå til?

Undrar du över om kvinnor vill ha kk? Du verkar ju själv vara intresserad av att träffa någon lite yngre. 

Vad sänder du ut för signaler? Är du flirtig? 

Att skaffa en man som vill ligga är ju inte särskilt svårt. Nästan oavsett hur man ser ut. Cool Väldigt många yngre män vill ha en milf i sängen.
    Om det skiljer 20 år eller mer har man ju oftast inte så mycket gemensamt men så länge man bryr sig om varandra, kan ha vissa diskussioner och är lyhörda för varandras känslor kan man ju ha och få obegränsat med sex. 

"Min" 26-åring kan hålla på i princip hur länge som helst, han verkar outtröttlig. Och han tycker genuint om mig och bryr sig. Vi pratar med varandra några gånger i veckan och finns för varandra om det behövs. Vi är dock inte kära i varandra och det behövs inte heller. Sex har vi typ varannan vecka eller så då våra scheman inte är mer kompatibla. 

Så lyft blicken och titta en intressant man rakt i ögonen, ganska snart märker du om han har något intresse. 
  • Anonym (Fwb/Kk, 46 år)
    Miss Sunny skrev 2023-09-13 21:44:17 följande:
    Klockrent !   Som jag skulle ha skrivit det själv, håller med till 100%

Kv. 60+ (vågar hävda jag ser yngre ut), ligger sälan med nån över 40.
    Fantastiskt! 
    Får jag fråga om du har samma återkommande älskare eller om du byter ofta? Är du gift/sambo? 
  • Anonym (Fwb/Kk, 46 år)
    Miss Sunny skrev 2023-09-14 12:04:47 följande:
    Hej, jag har för tiden 3 återvändande som jag byter på. Men det händer ibland att jag "freelancar" lite Flört.

PM`a mig om du vill veta mer, här är för många moraltanter och surkärringar.
    Fniss, jag har också tre stycken återkommande Skål 
    Träffade ytterligare en man i somras som jag "provade på" men han verkade mer än lovligt knepig så släppte honom fort. 

Kanske du får ett pm med fler frågor. Intressant ämne Drömmer
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?