• Tussan94

BF Mars 2022

Känns så lustigt att skapa denna tråden!

Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.

BF är 1/3 <3

Hoppas att vi ska kunna följas åt :)

Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.

• Svar på tråden BF Mars 2022
  • Bopbopipop
    Elli123 skrev 2021-07-20 08:35:11 följande:

Skönt att man har varandra i denna grupp<3 jag får helt enkelt försöka andas ut och tänka att positivt är positivt, har inskrivningssamtal den 4/8 så får berätta om att jag är orolig då.. vad gör man på inskrivningssamtalet? Tar man ytterligare tester då?

När jag gick på inskrivningssamtal med första barnet så var det blodprov och så pratade man. Det var i princip bara det. Nu vet jag att jag fått tid för blodprov och inskrivning som två separata besök.
  • Ericky

Hej på er,

Plussade idag på BIM-1 efter 12 långa månader. Vi blev gravida på 10e försöket, men fick missfall i vecka 5, så glädjen blev kortvarig. Nu hoppas vi att detta är guldägget som stannar hela vägen <3

BF är mellan 30 mars- 1 april beroende på vilken app jag kollar, så jag hakar på er tänker jag.

Enda symtomet är molvärk än så länge. Vilket jag inte hade sist, så jag tar det som ett gott tecken ;)

• Emmalucy
    Ericky skrev 2021-07-20 15:58:01 följande:

Hej på er,

Plussade idag på BIM-1 efter 12 långa månader. Vi blev gravida på 10e försöket, men fick missfall i vecka 5, så glädjen blev kortvarig. Nu hoppas vi att detta är guldägget som stannar hela vägen <3

BF är mellan 30 mars- 1 april beroende på vilken app jag kollar, så jag hakar på er tänker jag.

Enda symtomet är molvärk än så länge. Vilket jag inte hade sist, så jag tar det som ett gott tecken ;)

Bounce bounce bounce :D vet du vilken dag du hade äl? Det var så jag räknade mitt bf iaf :)
  • hurtänktedunu
    Ericky skrev 2021-07-20 15:58:01 följande:

Hej på er,

Grattis. Håller tummarna att den lilla stannar.
  • Elli123
    Bopbopipop skrev 2021-07-20 08:25:06 följande:

Jag är också sjukt nojig, tog ett till test idag.

Känner ingenting jag heller, får bara hoppas att det går vägen. Inget ultraljud förrän i september och jag längtar såå mycket. Håller tummarna för att det går bra för oss trots att vi inte känner något <3

Jag har nu bokat ett tidigt ultraljud men det kostade 1350kr, förhoppningsvis är det värt det. Har fortfarande inga som helst symptom känner mig inte gravid över huvudtaget, blir så orolig fast jag försöker sluta tänka på det..
  • Elin11989

Idag på morgonen har jag spytt, första gången denna graviditet, har inte mått illa alls hittills men gjorde det vid min första graviditet

• hurtänktedunu

Idag gjorde vi ett vul. Fick se en liten bebis med ett tickande hjärta. Känns så bra. Nu kanske man kan fatta att det är något där inne.

• Elli123
    hurtänktedunu skrev 2021-07-21 15:27:47 följande:

Idag gjorde vi ett vul. Fick se en liten bebis med ett tickande hjärta. Känns så bra. Nu kanske man kan fatta att det är något där inne.

Grattis<3
  • Jez20

Idag var vi på vårat första ultraljud! (Har egentligen ett bokat om 2 veckor men kunde inte vänta längre) Allt såg perfekt ut med ett starkt tickande hjärta! Och rätt storlek! Känner mig så lättad <3

• Jez20
    hurtänktedunu skrev 2021-07-21 15:27:47 följande:

Oh grattis <3 jag fick också se det idag! Vilken känsla!
Svar på tråden BF Mars 2022