• Tussan94

BF Mars 2022

Känns så lustigt att skapa denna tråden!

Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.

BF är 1/3 <3

Hoppas att vi ska kunna följas åt :)

Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.

• Svar på tråden BF Mars 2022
  • hurtänktedunu
    EmmaAnna skrev 2021-07-15 15:06:31 följande:

Om den gör.. skulle önska att man kunde snabbspola fram till i alla fall vecka 13.

Ja men eller hur. Skulle kännas riktigt bra. Men nu går jag på semester i morgon sen när jag kommer tillbaka om 3 veckor är jag i alla fall i v.11 så vi hoppas semestern går snabbt.
  • hurtänktedunu
    Amiolia skrev 2021-07-15 15:25:18 följande:

Hur gör ni för att hålla er vakna på jobbet? Jag är så himla trött jämt nu och jag pratar inte om åh jag känner mig lite sömnig-trötthet nej utan: gud-jag-kommer-att-kollapsa-av-trötthet. Sista två timmarna på jobbet är jag som en zombie och ibland råkar jag faktiskt somna...

Jag hinner faktiskt inte ens tänka på det. Har för mycket att göra vilket kanske är tur.
  • Sparklinggrey

Skönt att plussa innan semestern. Då är det inte så långt kvar till vecka 12 sen då man kommit tillbaka till jobbet. Känner att jag varit mer trött än vanligt nu sista dagarna så ska bli skönt att bara få njuta nu av ledigheten och graviditeten!

• Elin11989
    Sparklinggrey skrev 2021-07-15 20:25:00 följande:

Skönt att plussa innan semestern. Då är det inte så långt kvar till vecka 12 sen då man kommit tillbaka till jobbet. Känner att jag varit mer trött än vanligt nu sista dagarna så ska bli skönt att bara få njuta nu av ledigheten och graviditeten!

Tycker också det är skönt kommer vara i v 13 när jag kommer tillbaka efter semestern! Är också mer trött än vanligt
  • EmmaAnna
    hurtänktedunu skrev 2021-07-15 19:56:02 följande:

Ja men eller hur. Skulle kännas riktigt bra. Men nu går jag på semester i morgon sen när jag kommer tillbaka om 3 veckor är jag i alla fall i v.11 så vi hoppas semestern går snabbt.

Vad skönt med semester. Den har ju en tendens att flyga fram så snart är du i veckan 11 ;)
  • EmmaAnna
    Amiolia skrev 2021-07-15 15:25:18 följande:

Hur gör ni för att hålla er vakna på jobbet? Jag är så himla trött jämt nu och jag pratar inte om åh jag känner mig lite sömnig-trötthet nej utan: gud-jag-kommer-att-kollapsa-av-trötthet. Sista två timmarna på jobbet är jag som en zombie och ibland råkar jag faktiskt somna...

Har inget bra tips. Jag har fullt upp så hinner inte känna efter men sen när jag skall hem/kommit hem så är jag som en zombie.
  • hurtänktedunu
    EmmaAnna skrev 2021-07-15 21:56:15 följande:

Vad skönt med semester. Den har ju en tendens att flyga fram så snart är du i veckan 11 ;)

Haha ja den har ju det. Bara nästa vecka har vi ju massor planerat. Där ibland det tidiga ultraljudet. Så upptagna håller vi oss nog. Vi spelar mycket padel också så vi får roa oss med det. Skulle dock gärna spola tills man känner något haha. Alltid vill man ha mer liksom
  • hurtänktedunu
    Sparklinggrey skrev 2021-07-15 20:25:00 följande:

Nej men precis. Jag går in i v11 lördag innan jag börjar jobba. Så den veckan kommer nog gå riktigt snabbt.
  • Lillafiskens

Plussat igen. Beräknat 20 mars. Vågar inte tro det är på riktigt pga 3 kemiska graviditeter innan. Försökt i 3 år nu utan lycka. 37 år gammal.

Inget tidigt ultraljud förrän 10 augusti pga sommarstängt.

• Ellendellen
    Lillafiskens skrev 2021-07-15 22:53:29 följande:

Plussat igen. Beräknat 20 mars. Vågar inte tro det är på riktigt pga 3 kemiska graviditeter innan. Försökt i 3 år nu utan lycka. 37 år gammal.

Inget tidigt ultraljud förrän 10 augusti pga sommarstängt.

Hej! Vi är i lite lika situation. Har haft tre missfall ( misses abortions) men fick sedan en dotter. Gravid igen bf samma som du. Har ringt runt för att försöka få ett tidigt ultraljud men verkar hopplöst i semestertider. Fick tid 19/8 vilket känns jättelångt :(
Svar på tråden BF Mars 2022