• Tussan94

BF Mars 2022

Känns så lustigt att skapa denna tråden!

Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.

BF är 1/3 <3

Hoppas att vi ska kunna följas åt :)

Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.

• Svar på tråden BF Mars 2022
  • Liv00
    Amiolia skrev 2021-07-15 15:25:18 följande:

Hur gör ni för att hålla er vakna på jobbet? Jag är så himla trött jämt nu och jag pratar inte om åh jag känner mig lite sömnig-trötthet nej utan: gud-jag-kommer-att-kollapsa-av-trötthet. Sista två timmarna på jobbet är jag som en zombie och ibland råkar jag faktiskt somna...

Är också heeelt slut.. men tips, köp blutsaft och ta en shott varje morgon, sen gravid vitaminer köpte jag på vanligt apotek, hjälpte mig att ta bort yrsel,svimkänslan. Hoppas det blir bättre !
  • hurtänktedunu
    Lillafiskens skrev 2021-07-15 22:53:29 följande:

Plussat igen. Beräknat 20 mars. Vågar inte tro det är på riktigt pga 3 kemiska graviditeter innan. Försökt i 3 år nu utan lycka. 37 år gammal.

Inget tidigt ultraljud förrän 10 augusti pga sommarstängt.

Grattis. Håller tummarna för att det är er tur nu.
  • hurtänktedunu
    Lillafiskens skrev 2021-07-15 22:53:29 följande:

Plussat igen. Beräknat 20 mars. Vågar inte tro det är på riktigt pga 3 kemiska graviditeter innan. Försökt i 3 år nu utan lycka. 37 år gammal.

Inget tidigt ultraljud förrän 10 augusti pga sommarstängt.

Vart bor du? Jag har tidigt ultraljud på onsdag och det stället verkar ha mycket tider. Ligger i Södertälje
  • Tussan94

Hej alla!

Sorry att jag är seg på att svara här på meddelanden o även fb men är sällan inne på telefonen nu under semestern..

Svarar så snabbt jag kan o lägger till i gruppen på FB :)

Ha det fint alla mars-mammor <3

• Emmalucy
    hurtänktedunu skrev 2021-07-16 06:56:01 följande:

Vart bor du? Jag har tidigt ultraljud på onsdag och det stället verkar ha mycket tider. Ligger i Södertälje

Bor också i Södertälje :) var e skrev du in dig? Jag tyckte inte mycket om Luna BMM när jag tog ut språken där. Det här med att välja mottagning för första gången är förvirrande
  • Ellendellen
    hurtänktedunu skrev 2021-07-16 06:56:01 följande:

Jag bor i Dalarna. Är det ett privat ställe i Södertälje? Isf kan jag kanske boka dit där ändå.
  • Elin11989
    Ellendellen skrev 2021-07-16 09:27:52 följande:

Jag bor i Dalarna. Är det ett privat ställe i Södertälje? Isf kan jag kanske boka dit där ändå.

Det finns privata mottagningar i Falun vet inte hur de ser ut i semester tider men jag tänkte ringa och kolla idag, bor också i Dalarna
  • Elin11989
    Ellendellen skrev 2021-07-15 23:04:40 följande:

Hej! Vi är i lite lika situation. Har haft tre missfall ( misses abortions) men fick sedan en dotter. Gravid igen bf samma som du. Har ringt runt för att försöka få ett tidigt ultraljud men verkar hopplöst i semestertider. Fick tid 19/8 vilket känns jättelångt :(

Ah såg nu att du redan ringt och kollat! Har du provat ringa till bjursås privata mottagning?
  • Elli123
    Elin11989 skrev 2021-07-16 09:36:58 följande:

Det finns privata mottagningar i Falun vet inte hur de ser ut i semester tider men jag tänkte ringa och kolla idag, bor också i Dalarna

Är det värt att betala för ett tidigt ultraljud? Det verkar ju ganska dyrt.. i min stad gör man ultraljud ifrån vecka 10 (kanske samma för alla) bör man vänta tills dess eller ska man betala för ett tidigt? Är så kluven..
  • Bopbopipop

Hej allesammans!

Jag plussade med andra barnet den 6/7 och bf är för närvarande 15/3.

Är det någon mer än jag som inte känner några symtom? Blir ju orolig.. med första barnet kom flertalet symtom direkt.

Svar på tråden BF Mars 2022