• Tussan94

BF Mars 2022

Känns så lustigt att skapa denna tråden!

Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.

BF är 1/3 <3

Hoppas att vi ska kunna följas åt :)

Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.

• Svar på tråden BF Mars 2022
  • Nexis
    Jez20 skrev 2021-07-12 18:30:48 följande:

Oh det där har jag också i övre delen av magen! Exakt som träningsvärk! Vad skönt att vi är två som känner likadant <3 Det är säkert ingen fara men klart man oroar sig! Längtar så till första ultraljudet så man kan få veta om allt står rätt till än så länge eller inte! Håller tummarna för oss båda!

Svarade dig men det blev visst inte postat. Ja, samma här, har tyvärr inte ultraljud förrän v 32 eftersom kliniken har semesterstängt, inte mycket att göra åt. Hade varit skönt att få veta att det finns något som lever där inne :)
    helle88 skrev 2021-07-12 21:05:06 följande:

väldigt ledsam uppdatering från mig. jag fick ett missfall i helgen så jag får ta bort mig från listan. Hade sett fram emot en marsbebis och tyckte det var min tur efter över ett och ett halvt års försök. Men det var det inte. Lycka till allihopa <3

Beklagar verkligen :( Håller tummarna att nästa gång går vägen <3
  • Jez20
    helle88 skrev 2021-07-12 21:05:06 följande:

väldigt ledsam uppdatering från mig. jag fick ett missfall i helgen så jag får ta bort mig från listan. Hade sett fram emot en marsbebis och tyckte det var min tur efter över ett och ett halvt års försök. Men det var det inte. Lycka till allihopa <3

Åh vad tråkigt att höra <3 Du är stark! Håll hoppet uppe vi alla tänker på dig och känner med dig <3
  • Amiolia

Hej, vad roligt med andra som har BF i mars :) Jag är gravid för första gången någonsin efter många års försök med en bebis som förhoppningvis dyker upp runt 10/3 :)

Jez20- 31 år. Första barnet. BF 4/3

Hurtänktedunu - 31 år. Tredje barnet. BF 5/3

Happiy - 31år, första barnet BF 5/3

Ketchup88 - 33år, andra barnet BF 6/3

Liv00 - 30 år, andra barnet, BF 7/3

Sol093 - 28 år, första barnet, BF 10/3

Clemmentina - 37 år, första barnet. BF 10/3

Elin11989 - 32 år, tredje barnet BF 11/3

Rebuzen- 27år tredje barnet. BF 11/3

Nexis - 31 år. Första barnet. BF 12/3

Emmalucy - 35 år. Första barnet. BF 13/3

Honeycake - 31 år, första barnet. BF 13/3

Lillinejja- 26år, andra barnet. BF 13/3

Cupidus - 27år, första barnet, BF 14/3

Ettan30 - 30år, första barnet BF 16/3

Syskonlängtann - Tredje barnet, BF 16/3

Frolis - 28år - första barnet - BF 21/3

Affirmation - 28år - första barnet - BF 12/3

Ellendellen - 29 år - andra barnet - BF 20/3

Amiolia - 32 år - första barnet - BF 10/3

• Emmalucy

Woohoo, fick den efterlängtade 3+ på digi testet Imorse, är förmodligen 5+2 idag och för 2 dagar sen stod det 2-3. Kan ha med urinen att göra men men, nu känner jag mig glad och saker rullar på som de ska :) nu ska jag se om kliniken kan flytta mitt tidigt ul 1-2 veckor så vi kan se lilla bebisen och inte bara hinnsack

• Emmalucy
    Amiolia skrev 2021-07-13 09:16:38 följande:

Hej, vad roligt med andra som har BF i mars :) Jag är gravid för första gången någonsin efter många års försök med en bebis som förhoppningvis dyker upp runt 10/3 :)

Yaaay, extra stort grattis! :) jag har också haft svårt att bli gravid, 3 år utan något med exet, "bara" 7 försök med nya killen men det var en mardröm som kändes som den fortsatt direkt från där jag var med exet. Hoppas hoppas allt går bra för dig nu! :)
  • Amiolia
    Emmalucy skrev 2021-07-13 12:12:29 följande:

Yaaay, extra stort grattis! :) jag har också haft svårt att bli gravid, 3 år utan något med exet, "bara" 7 försök med nya killen men det var en mardröm som kändes som den fortsatt direkt från där jag var med exet. Hoppas hoppas allt går bra för dig nu! :)

Åh, stort grattis till dig med!!! Så roligt att det äntligen blev ett plus! Jag hoppas att allt kommer att gå bra för dig också :) Jag vet precis vad du menar med mardröm, jag och min har försökt i 3,5 års tid. Till slut körde vi på IVF men jag trodde verkligen aldrig att jag skulle få ett plus. Känns helt otroligt att ens kommit så långt :)
  • Amiolia
    Amiolia skrev 2021-07-13 14:52:24 följande:

Åh, stort grattis till dig med!!! Så roligt att det äntligen blev ett plus! Jag hoppas att allt kommer att gå bra för dig också :) Jag vet precis vad du menar med mardröm, jag och min har försökt i 3,5 års tid. Till slut körde vi på IVF men jag trodde verkligen aldrig att jag skulle få ett plus. Känns helt otroligt att ens kommit så långt :)

Jag och min man har försökt i 3,5 års tid menar jag förstås ;)
  • Liv00

[quote=81244844][quote-nick]helle88 skrev 2021-07-12 21:05:06 följande:[/quote-nick]väldigt ledsam uppdatering från mig. jag fick ett missfall i helgen så jag får ta bort mig från listan. Hade sett fram emot en marsbebis och tyckte det var min tur efter över ett och ett halvt års försök. Men det var det inte. Lycka till allihopa <3

Så så ledsen för din skull!! Skickar en stor kram och ta hand om dig, önska ingen ska behöva gå igenom det, men livet är så orättvist minst sagt men håller alla tummar att det ska gå ivägen när ni orkar igen <3 och hoppas du inte känner att felet är hos dig för det är det inte, Stor kram till dig och ge inte upp <3

• Liv00

Jag lyckas alltid göra fel! Ha ha, om någon kan tagga henne så tack!<3

Svar på tråden BF Mars 2022