Justicejusti skrev 2021-07-09 20:25:36 följande:
Börjar bli lite galen, illamåendet, konstant trötthet, metallsmak i munnen och ömma bröst och jag vet att det bara är början. Är i v.6 (5+1) med första barnet, och kan lägga till jag är 25. Och fått tid för inskrivning 3 augusti, längtar såååå mycket. Känns så långt dit. Hur kan man fördriva den tiden? har ni några tips? Har inte vågat berätta för någon än förutom min ena bästa vän. Planen är väl att berätta för föräldrarna nästa vecka, hur berättade ni?
Jag kommer ha lite roligt eftersom det kommer bli mammans första (och säkert enda) barnbarn. Om frön stannar (är 5+0 idag efter 42 misslyckade försök) eller ja, alla bebisar i tråden blir född i Year of the Tiger, vilket jag, mamman och mormor är, så det är super kul :D blir ännu mer spännande om det då blir en flicka men har låga förhoppningar haha (killen har 2st pojkar). Jag och killen är född i Mars, min pappa var också född i Mars, jag föddes dagen efter hans födelsedag :) så kommer att fråga henne hur hon känner för en til Mars Tiger födelsedag och se om the ball drops haha!
Och min mormor har sagt att hon ger oss lite ?living pension? vilket blir typ 4000 eftersom hela familjen har inte pengar över, men nu kommer jag säga till henne ?vi har hittat det vi vill köpa med pengarna... den går till en barnvagn? och se hur hon reagerar :D