• Tussan94

BF Mars 2022

Känns så lustigt att skapa denna tråden!

Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.

BF är 1/3 <3

Hoppas att vi ska kunna följas åt :)

Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.

• Svar på tråden BF Mars 2022
  • hurtänktedunu

Alla ni som kommer nya. Vi har en Facebook grupp också. Vill man med kan man skriva till henne som startade tråden.

• EmmaAnna

[quote=81249667]Okej ja men då förstår jag! <3 vi alla håller tummarna för dig![/quote]

Tack <3

• EmmaAnna
    hurtänktedunu skrev 2021-07-15 09:58:44 följande:

Men 5+3 är ju väldigt tidigt så det låter helt normalt. Vi har sett i v6+3 som tidigast

Precis så försöker landa i det. Men är svårt ibland, vill helst veta nu.
  • EmmaAnna
    hurtänktedunu skrev 2021-07-15 10:43:28 följande:

Alla ni som kommer nya. Vi har en Facebook grupp också. Vill man med kan man skriva till henne som startade tråden.

Har skickat meddelande och hoppas på svar!
  • MAJOLE
    hurtänktedunu skrev 2021-07-15 10:43:28 följande:

Har skickt meddelande åt TS :)
  • Jez20

Vart går ni på tidigt VUL? Antar att det är privat! Malmö/lund området! Need to know!!! Orkar inte vänta en sekund till

• hurtänktedunu
    EmmaAnna skrev 2021-07-15 11:20:12 följande:

Precis så försöker landa i det. Men är svårt ibland, vill helst veta nu.

Förstår det. Håller helt med. Det är alltid så att tiden går sakta i sådana här fall
  • EmmaAnna
    hurtänktedunu skrev 2021-07-15 14:56:44 följande:

Förstår det. Håller helt med. Det är alltid så att tiden går sakta i sådana här fall

Om den gör.. skulle önska att man kunde snabbspola fram till i alla fall vecka 13.
  • EmmaAnna

Tänkte om vi skulle göra en liten presentation av oss?

Jag är 35 år gammal. Har två barn sen innan, en dotter på 15 år med autism och ADHD och en son på snart 9 år. Väntar nu mitt, förhoppningsvis, tredje barn. Till hösten börjar jag tredje terminen till förskollärare och arbetar utöver det extra på Circel K och inom hemvården. Jag bor med min sambo, vi har mina barn nästan på heltid och hans två på halvtid. Hans barn är 16 och 19 år. Han har även en dotter på 22 som flyttat hemifrån.

Förutom oss tvåbenta så har vi 3 hundar, 4 vuxna katter och förnärvarande 7 kattungar, 2 kaniner, 8 höns och 1 häst.

• Amiolia

Hur gör ni för att hålla er vakna på jobbet? Jag är så himla trött jämt nu och jag pratar inte om åh jag känner mig lite sömnig-trötthet nej utan: gud-jag-kommer-att-kollapsa-av-trötthet. Sista två timmarna på jobbet är jag som en zombie och ibland råkar jag faktiskt somna...

Svar på tråden BF Mars 2022