• Tussan94

BF Mars 2022

Känns så lustigt att skapa denna tråden!

Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.

BF är 1/3 <3

Hoppas att vi ska kunna följas åt :)

Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.

• Svar på tråden BF Mars 2022
  • Lillis85

Stannar kvar i gruppen tills det blir definitivt. Men nästan säker på att vi tyvärr genomgår början på ett missfall just nu....... Olidlig väntan. Vill bara det ska dra igång ordentligt så det är över sedan. Ledsen och tom.

• Elli123
    Lillis85 skrev 2021-07-19 06:53:23 följande:

Stannar kvar i gruppen tills det blir definitivt. Men nästan säker på att vi tyvärr genomgår början på ett missfall just nu....... Olidlig väntan. Vill bara det ska dra igång ordentligt så det är över sedan. Ledsen och tom.

Åh nej.. stackars er. Vad har du för symptom? Om du vill dela det. Kram <3
  • Smörblomman933

Hej, plussade igår, BF 21 mars, första barnet så är så glad.

Grattis till alla som har plussat! ????

Är gärna med i FB gruppen, skriver till trådskaparen.

• hurtänktedunu
    Flip12 skrev 2021-07-18 20:34:12 följande:

Hej! Kämpat för tredje barnet och har gått igenom missed abortion och nu är vi gravida igen. Det är mycket blandade känslor här. Ena sekunden mest orolig för att det ska bli missfall igen men sen så har jag lite ångest för vad jag ger mig in på med tre barn och hur jag ska orka med graviditeten (hyperemesis de tidigare graviditeterna). Någon som känner igen sig?

Ja lite känslan av vad fan ger jag mig in på med ett tredje barn. Känner ibland att man är helt galen.
  • Lillis85
    Elli123 skrev 2021-07-19 09:02:16 följande:

Åh nej.. stackars er. Vad har du för symptom? Om du vill dela det. Kram <3

Med tidigare mf så har man en tendens att studera toapappret typ jämt.. . Igår kväll var det en kanske 3 mm liten brun flytning. Sen fortsatte det med lite större mängd varje gång jag varit på toaletten och yttepytte i trosdkyddet. Främst ljus brun/ brun/rosa. Sedan i natt konstig molkänsla i nedre magen hållt i sig hela dagen. Gör inte ont. Känner mig inte gravid längre och övriga symtom är inte lika tydliga.

Varit på jobbet idag iaf, gått bra och ändå hållt mig igång. Har ju mina 4 älsklingar här hemma. Blivit lite extra kramar i em.. Finner styrka i barnen. Går liksom inte bara att bryta ihop och gå och lägga sig.

Ringde kk mott i em. De ska ringa upp imorgon bitti. Jag har haft ma tidigare, men fick då gå väldigt länge innan jag fick komma in på koll. Det vill jag inte göra denna gång. Började då precis som det är nu....

Hade småblödningae i en av mina andra graviditeter med, så vet att det kan va ok. Men då hade jag mkt mr symtom
  • klunkerkranich

Jag är gravid med andra barnet, v 6+0 idag. Har absolut inga symtom dock, vilket jag hade i den av mina graviditeter som lett till barn. Har även haft ett utomkvedshavandeskap där symtomen försvann i v 5/6 och några dagar senare började jag blöda. Är det någon mer som inte har några symtom eller har erfarenhet av att det skult sig väldigt mellan olika graviditeter? Ska på ultraljud på onsdag iaf men är så sjukt orolig att det ska vara utomkveds igen eller MA.

• Flip12
    hurtänktedunu skrev 2021-07-19 18:08:10 följande:

Ja lite känslan av vad fan ger jag mig in på med ett tredje barn. Känner ibland att man är helt galen.

Haha ja precis så. Väntar du också tredje barnet?
Svar på tråden BF Mars 2022