BF Mars 2022
Jag väntar nu första barnet med bf 19 mars 2022.
Jag väntar nu första barnet med bf 19 mars 2022.
Skönt att plussa innan semestern. Då är det inte så långt kvar till vecka 12 sen då man kommit tillbaka till jobbet. Känner att jag varit mer trött än vanligt nu sista dagarna så ska bli skönt att bara få njuta nu av ledigheten och graviditeten!
Grattis!
Jag är i vecka 9 nu och har mått dåligt sen vecka 8. Illamående och har nu kräkts på förmiddagar. Hur har ni andra mått och har det blivit bättre och vid vilken vecka? Jag känner mig också trött. Hur gör man för att orka jobba och allt. Har inte varit på första besök ännu utan det ska jag på vecka 11. Nån som vet vad man får göra då eller vad gjorde ni på ett första besök. Nån annan som varit hos barnmorskan i vecka 11?
Grattis till graviditeten du med. Jag känner mig lite bättre igen. Orkar med vardagssysslor och arbete nu men såklart lite mindre ork än vanligt. Hoppas jag får göra ultraljud vid första besöket. Ska fråga iallafall, vill ju veta det man kan få svar på. Har stor mage redan nu så vill verkligen veta om det är ett eller två barn. Har inte ens tänkt tanken på att få tvillingar. Känns bara jobbigt nu, men de är bara pga alla gravid hormoner. Det spökar med psyket samt illamåendet. Jag är en person som vill ha kontroll så längtar tills jag får veta mer angående allt.