Frufröken1 skrev 2021-08-02 12:58:47 följande:
Hej
Jag har bf 28 feb (beräknat på sista mens) men jag gissar att det kommer flyttas fram någon dag och hamna i mars så jag har följt den här tråden ett tag.
Nu hoppar jag också gärna in här då jag känner mig så orolig och behöver ventilera lite.
Sedan i lördags morse har jag haft blödningar. Intr mycket alls men det har kommit då och då under varje dag sedan dess. Det är som blodstrimmor i genomskinlig flytning (ursäkta detaljer) som kommer på pappret när jag är på toa, jag har alltså inte behövt använda trosskydd eller så. Jag har också som mensvärk, den är inte extrem men känner av det typ hela tiden. Igår kväll var värken lite starkare och i fredags kväll fick jag helt plötsligt stark mensvärk som kändes i ryggen.
Någon med erfarenhet som kan säga vad ni tror? Är det hopplöst?
Mitt gravidillamånde försvann också i typ fredags så det känns ju som att det är mycket som pekar mot missfall. Känns bara så jobbigt att inte veta!
Välkommen :)
Grattis till plusset!
Att blöda under en graviditet är vanligt, såklart blir men jätte orolig, men har du någon Barnmorska du kan prata med? Få lite tips o råd?
Jag blödde mellan v.12-19 med sonen, inget konstigt o de hittade aldrig anledning till varför jag blödde.
Skulle iaf inte ha sex, anstränga mig allt för mycket, typ springa hoppa mm.
Har du blött mer efter värken i ryggen?