• Tussan94

BF Mars 2022

Känns så lustigt att skapa denna tråden!

Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.

BF är 1/3 <3

Hoppas att vi ska kunna följas åt :)

Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.

• Svar på tråden BF Mars 2022
  • Honungsvatten
    Jez20 skrev 2021-08-08 09:15:59 följande:

Hej! Tack för att du frågar :) Jag var på ultraljud och allt såg perfekt ut! Läkaren kunde inte förklara blödningen.. tycker det är så konstigt att man kan blöda så mycket men de vet inte varför.. det var liksom inte den lilla blödningen. Men än så länge går det framåt iaf!

Hur går det för dig?

Men åh vad underbart! Verkligen jättekonstigt att de inte kan förklara orsaken till blödningen, men som Du säger, bara att va tacksam för att bebisen mår bra och vill stanna!

Det går bra för mig, trött och illamående men lever fortfarande på att vi fick se hjärtat slå när vi gjorde VUL i vecka 9+6! Så nu är nästa ?utmaning? KUB om 2 veckor?(24/8).
  • Vevoz

Försökt sedan augusti 2021? Alltså en gång? Eller fattar jag fel :O

• Jez20
    Honungsvatten skrev 2021-08-08 11:02:55 följande:

Men åh vad underbart! Verkligen jättekonstigt att de inte kan förklara orsaken till blödningen, men som Du säger, bara att va tacksam för att bebisen mår bra och vill stanna!

Det går bra för mig, trött och illamående men lever fortfarande på att vi fick se hjärtat slå när vi gjorde VUL i vecka 9+6! Så nu är nästa ?utmaning? KUB om 2 veckor?(24/8).

Ja men precis! Det är nästan samma som mig! Tror mitt KUB är 26/8 om jag minns rätt! Är nervös men finns inget man göra åt saken så vi får bara vänta och se helt enkelt! Håller tummarna för oss båda :)

Jag är också extremt illamående om det är till någon tröst ^^
  • Honungsvatten
    Jez20 skrev 2021-08-08 14:48:20 följande:

Ja men precis! Det är nästan samma som mig! Tror mitt KUB är 26/8 om jag minns rätt! Är nervös men finns inget man göra åt saken så vi får bara vänta och se helt enkelt! Håller tummarna för oss båda :)

Jag är också extremt illamående om det är till någon tröst ^^

Du ska inte gå med i facebookgruppen?

Betydligt mer aktivitet där!

Kram
  • Jez20
    Honungsvatten skrev 2021-08-08 16:12:40 följande:

Du ska inte gå med i facebookgruppen?

Betydligt mer aktivitet där!

Kram

Jag har förstått det men jag är så nervös att det här skall gå åt skogen så jag känner verkligen inte att jag vill att någon skall veta att jag är gravid än ^^ och här kan man vara anonym!

Tror jag hemskt gärna skulle vilja gå med när jag har nått 12 veckor och det inte "behöver vara hemligt" längre! OM där fortfarande finns plats i gruppen då! <3
  • Tussan94
    Vevoz skrev 2021-08-08 13:05:54 följande:

Försökt sedan augusti 2021? Alltså en gång? Eller fattar jag fel :O

Inte ens reflekterat att jag skrivit 2021 :P

Menar ju givetvis 2020 :')
  • Tussan94
    Jez20 skrev 2021-08-08 17:53:51 följande:

Jag har förstått det men jag är så nervös att det här skall gå åt skogen så jag känner verkligen inte att jag vill att någon skall veta att jag är gravid än ^^ och här kan man vara anonym!

Tror jag hemskt gärna skulle vilja gå med när jag har nått 12 veckor och det inte "behöver vara hemligt" längre! OM där fortfarande finns plats i gruppen då! <3

Ingen mer än vi som är med i gruppen ser att du är med. Den är helt privat och går inte ens att söka på :)

Skicka ett meddelande till mig när du känner dig redo så löser vi det :)
  • Jez20
    Tussan94 skrev 2021-08-08 18:49:10 följande:

Ingen mer än vi som är med i gruppen ser att du är med. Den är helt privat och går inte ens att söka på :)

Skicka ett meddelande till mig när du känner dig redo så löser vi det :)

Tack så jätte mycket det skall jag göra :) hoppas det går bra för er alla!
  • hurtänktedunu

Sjukt jobbig dag. Började jobba idag och hoppades på att dölja graviditeten ett tag och det verkar inte bli några problem då uppblåstheten försvann men jag känner mig så totalt ogravid nu. Vill bara spola tiden lite. Så man kan börja känna lite fosterrörelser. Hatar dessa veckor. Ultraljud nästa tisdag dock men det känns som en evighet. Någon mer som känner så?

• Ericky
    hurtänktedunu skrev 2021-08-09 12:50:31 följande:

Sjukt jobbig dag. Började jobba idag och hoppades på att dölja graviditeten ett tag och det verkar inte bli några problem då uppblåstheten försvann men jag känner mig så totalt ogravid nu. Vill bara spola tiden lite. Så man kan börja känna lite fosterrörelser. Hatar dessa veckor. Ultraljud nästa tisdag dock men det känns som en evighet. Någon mer som känner så?

Japp. Vecka 7 och avtagande symtom här med. Känner mig inte gravid. Så var tvungen att ta ett gravtest där jag fortfarande är supergravid bara för att lugna mig... här där jag bor kan man inte heller boka tidigt UL, så jag funderar på att åka 2 h bort för att göra ett sådant om 1-2 veckor.. fattar inte hur jag ska klara mig till KUB vecka 12 annars.
Svar på tråden BF Mars 2022