• JosHed

BIM maj

Hej!

Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM maj
  • mangelica
    Jojjans skrev 2021-05-09 06:20:05 följande:

Men HERREGUD! Jag var helt säker på att det var kört efter mitt test i onsdags. Har haft mina misstankar om att äl kom senare än den brukar tyckte jag tog hänsyn till det när jag tog mitt test i onsdags som var HELT blankt. Men när jag fortfarande inte fått min mens så tog jag ett till test och visst är det väl ingen tvekan? Vad sjukt! Jag har inte ens några symtom, och brukar alltid känna massor redan innan bim!

Grattis :D när hade du bim? Kanske finns hopp för mig ännu endå då? Haha har bim på tisdag men tvärblankt test idag!
  • mangelica
    Jojjans skrev 2021-05-09 06:20:05 följande:

Men HERREGUD! Jag var helt säker på att det var kört efter mitt test i onsdags. Har haft mina misstankar om att äl kom senare än den brukar tyckte jag tog hänsyn till det när jag tog mitt test i onsdags som var HELT blankt. Men när jag fortfarande inte fått min mens så tog jag ett till test och visst är det väl ingen tvekan? Vad sjukt! Jag har inte ens några symtom, och brukar alltid känna massor redan innan bim!

Grattis :D när hade du bim? Kanske finns hopp för mig ännu endå då? Haha har bim på tisdag men tvärblankt test idag!
  • Jojjans
    norrsken91 skrev 2021-05-09 07:02:28 följande:

Vad kul, Grattis! Tycker mig känna igen ditt namn från 2018/2019 tråden? Tror vi försökte samtidigt då också :) Vi försöker med ett andra barn nu men detta är 8:e försöket.

Jaaa jag känner igen dig med! Det stämmer :) hade BF september 2019, och har nu en sjövild 1,5-åring.

Hur gammalt är erat barn och hur länge försökte ni med första?
  • mangelica

Idag är jag på äl+12 eller +13. För 3 dagar sedan fick jag en liten rosa flytning. Trodde ju dirrekt på nid blödning såklart. Dagen efter kom det i samma mängd en liten ljusbrun flytning och så fick jag (vad som visade sig vara) ett tydligt spökstreck och även igår spök. Idag tog jag clearblue erly som va tvärblankt! Har bim på måndag eller på tisdag, alltså imorgon eller i övermorgon. Tempen fortsatt hög.

Jag har tappat hoppet denna månaden nu tyvärr.

Känner att om det skulle varit något så skulle det ha visat nu!

• Jojjans
    JosHed skrev 2021-05-09 06:49:37 följande:

Grattis!!!! :D

mangelica skrev 2021-05-09 07:26:12 följande:

Tack!!

Min ägglossning kom sent så vet inte exakt. Hade känningar 25/26e så isåfall äl+13. Jag har bara 12 dagar lutealfas och det är ju olika för alla så känns dumt att jämföra dagar till bim, bättre att räkna från äl :) jag KAN också ha haft ägglossning ännu senare, tyckte jag hade fertilt sekret några dagar till och isåfall är det snarare äl+11.
  • Fjonkis

Hörrni!! Ser ni strecket?

Det är rosa och syns tydligt i verkligheten Detta måste vara positivt? Visste att jag måste vara gravid när jag har så himla ont i brösten! Wow! Ska ta ett digitalt imorgon.

• Jojjans
    Fjonkis skrev 2021-05-09 08:46:11 följande:

Det är rosa och syns tydligt i verkligheten Detta måste vara positivt? Visste att jag måste vara gravid när jag har så himla ont i brösten! Wow! Ska ta ett digitalt imorgon.

Nu ser även jag nåt! Spännande med digitalt :)
  • Linneado

Jaaaa ser också något. Så spännande!!!
  • JosHed

Ser något smalt! Spännande med digitala!
  • Lotgardet
    Jojjans skrev 2021-05-09 06:02:37 följande:

Ser något svagt även här! Men svårt att säga om det har färg. Vad har du för app som berättar om äl?

På er andra ser jag tyvärr ingenting.

Jag har Flo, har använt den i en herrans massa år och lagt in data. Den brukar oftast stämma för mig
Svar på tråden BIM maj