BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Ser tyvärr inget på bilderna, men håller tummen och tårna att ni plussat starkt snart ?? På RFSU så blir strecken sjukt mycket svagare några timmar efter (och man kan typ inte läsa av dem för ens efter 5 min, så är ett kort fönster på typ 30 sekunder xD) så kanske är likadant med dessa?
Nu typ 15 min efter jag tog testet så ser jag strecket (eller snarare skuggan) starkare, vet att det inte spelar någon roll för det gått för lång tid. Men vad jag är nyfiken på morgondagens test nu. Kommer bli en lååång fredag. Ska dessutom jobba hela kvällen också..
Negativ idag igen. Jag inbillar mig att jag ser en skugga där strecket egentligen ska vara. Jaja nytt test väntar imorgon:)
Nu typ 15 min efter jag tog testet så ser jag strecket (eller snarare skuggan) starkare, vet att det inte spelar någon roll för det gått för lång tid. Men vad jag är nyfiken på morgondagens test nu. Kommer bli en lååång fredag. Ska dessutom jobba hela kvällen också..
Men samma här idag! :O. Jämför torksträcket med gårdagens test och då är det super tydligt, skickar med bild!
Negativ idag igen. Jag inbillar mig att jag ser en skugga där strecket egentligen ska vara. Jaja nytt test väntar imorgon:)
Dagens test! Äl+11. bim-3 eller -4.
Igår fick jag en ljusrosa flytning. Även väldigt ömma bröst och bröstvårtor. Temperaturen är idag fortsatt hög och jag kunde ana ett streck på den bredare stickan idag på riktigt. Men efter avläsningstiden så försvann sträcket! Någonnsom varit med om liknande?. Svårt att få på bild men hoppas ni ser något :). Jag har hopp! Om ägget fäste igår så blir det ju super tidigt även idag att testa.
Åh vad spännande, håller tummarna för er båda! Det är så roligt att kunna följa hur det går för er andra
BIM -3 el -2 här. Skulle egentligen hålla mig några dagar men kunde inte hålla mig så testade i morse, blankt. Tycker rent generellt att det är svårt att tyda dessa stickor...
Känner mig fortfarande (lite) hoppfull
Åh vad spännande, håller tummarna för er båda! Det är så roligt att kunna följa hur det går för er andra
BIM -3 el -2 här. Skulle egentligen hålla mig några dagar men kunde inte hålla mig så testade i morse, blankt. Tycker rent generellt att det är svårt att tyda dessa stickor...
Känner mig fortfarande (lite) hoppfull
Jag håller med dig, jag blir lika engagerad i att killa på er andras test som jag är för att titta på mina! Man vill så gärna se pluss, för vems pluss det än är känner man sig glad nör man ser det :)<3.
Bim-3 eller -4 för mig! Ska ha mena måndag eller tisdag. Vad brukar du testa med för stickor? . Idag känner jag mig så extremt trött. Som att någon har klubbat till mig och jag vill bara sova :(.